خبرگزاری کار ایران

نامداری:

صورت رحمتی را پشه نیش زده؛ او از نظر روحی مشکل داشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۰۶۲

مربی دروازه بانان استقلال تهران واکنش جالبی به ورم کردن صورت دروازه بان این تیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اشکان نامداری که در حال حاضر وظیفه تمرین دادن به دروازه‌بانان استقلال را دارد درباره تغییر وضعیت صورت سیدمهدی رحمتی اظهار داشت:  از رحمتی در این باره سوال کردم که چه مشکلی برای صورتش پیش آمده است. اگر مشت میخورد بیشتر ورم می کرد و به احتمال بسیار زیاد صورتش را پشه نیش زده است.
وی ادامه داد: با اینکه رحمتی چند وقت پیش چنین مشکلی برایش پیش آمده بود اما این بار ماجرا فرق می‌کند و دفعه پیش هم در تمرینات توپ به صورتش برخورد کرده بود.

نامداری در این باره که کدام سنگریان وظیف ایستادن در چارچوب دروازه برابر پرسپولیس را دارد، خاطرنشان کرد: دربی حدود دو هفته دیگر برگزار می‌شود و هنوز چیزی مشخص نیست. بازیکنان تمریناتشان را ادامه می دهند و اولا یک بازی حذفی پیش رو داریم و بعد از این بازی معلوم می‌شود که آقای شفر چه تصمیمی می‌گیرند.

مربی دروازه بانان استقلال درخصوص سطح آمادگی رحمتی اظهار داشت: آمادگی رحمتی خیلی خوب بوده و در این مدت تمرینات اختصاصی را دنبال می کرد. او یک مقدار از نظر روحی روانی دچار مشکل شده بود که آن هم ان شاء الله درست می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز