خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» ماهشهر خبر داد:

بهره مندی ۷۰ مددجوی ماهشهری از دوره آموزشی کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۰۳۰

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ماهشهر، گفت: ۷۰ مددجوی ماهشهری در دوره کارآفرینی این اداره شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، «قیصر کُرد»، امروز جمعه 21 مهرماه به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد در سال جاری پرداخت و گفت: هدف از ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان، توانمندسازی آن هاست.

وی در ادامه تصریح کرد:  ۷۰ نفر از مددجویانی که به تازگی تحت حمایت این کمیته قرار گرفته اند در دوره کارآفرینی شرکت نمودند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ماهشهر با بیان اینکه شناسایی استعدادها اولین گام ایجاد فرصت شغلی است عنوان کرد: ارائه آموزش های فنی و تخصصی، اعطای تسهیلات و نظارت مستمر بر اجرای طرح های خودکفایی بستر مناسب را به منظور ایجاد فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه ارائه آموزش های شغلی به مددجویان از دیگر فعالیت های این نهاد در زمینه مهارت آموزی، پایدارسازی، حرفه آموزی و کارآفرینی است، گفت: توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهمترین اهداف این نهاد بوده و مددجویان با دریافت تسهیلات اشتغال زایی و فراگیری آموزش های لازم می توانند با خودکفایی از چرخه مستمری بگیری و دریافت کمک معیشت خارج شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز