خبرگزاری کار ایران

واکنش ذوب‌آهن به تذکر کمیته انضباطی به قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۶۷

تذکر کتبی کمیته‌انضباطی به سرمربی ذوب‌آهن واکنش این باشگاه را در پی داشت.

به گزارش ایلنا، تذکر کمیته انضباطی به دلیل اعتراض‌های امیر قلعه‌نویی به داوری مسابقات با واکنش این باشگاه همراه بود.

باشگاه ذوب آهن در واکنش به تذکر کتبی کمیته داوران به سرمربی تیم به نکاتی اشاره کرد.

ذوب آهن در 3 دیدار از 8 دیدار خود در لیگ هفدهم و نیز دیدار جام حذفی برابر فجر سپاسی از اشتباهات داوری متضرر شده است و واکنش به این اشتباهات اقدامی طبیعی و رایج در فوتبال حرفه‌ای جهان است.

در اتفاقات مشابه در فوتبال حرفه‌ای جهان کمیته داوران با نامه عذرخواهی اشتباهات خود را می‌پذیرد اما این در حالی است که سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به دنبال متضرر شدن تیمش از اشتباهات فاحش داوری در رقابت‌های لیگ برتر تذکر کتبی نیز دریافت کرده که در نوع خود اقدامی عجیب است.

ذوب آهن تا هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر مظلومترین تیم به لحاظ اشتباهات داوری بوده است و امتیازات بسیاری را به دلیل همین اشتباهات از دست داده است، این در حالی است که ذوب اهن در فصل پیش نیز بیشترین ضرر را از حیث اشتباهات داوری متحمل شد.

امیدواریم به سبک همه رفتارهای حرفه‌ای در فوتبال جهان، کمیته داوران اشتباهات خود را در امر داوری مسابقات لیگ برتر که سبب از دست رفتن امتیازات بسیاری برای ذوب آهن شده است پذیرفته و از سوی دیگر این روند در ادامه لیگ تکرار نشده تا بار دیگر شاهد لطمه خوردن این تیم از اشتباهات تاثیرگذار داوری نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز