خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر رئیس جمهوری :

خدمات ارایه شده در شرکت ملی پست بستر ساز تحقق دولت الکترونیک است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۶۴

رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در جمع کارکنان شبکه پستی گفت: پروژه های مهم شرکت ملی پست ایران بسترساز تحقق دولت الکترونیک است.

به گزارش ایلنا، در این مراسم دکتر واعظی در سخنانی ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم، ارتقاء جایگاه  پست را نتیجه تلاش مستمر و پیگیری همکاران مجموعه دانست و گفت: این رشد و شکوفایی حاصل تلاش شبانه روزی و مسئولانه تک تک کارکنان شبکه پستی بوده و بنده نقش کوچکی در این امر داشته ام.

وی همراهی مجموعه مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را توفیق بزرگی برشمرد و اظهار داشت: در طی 4 سال که هدایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را عهده دار بودم، توفیق بزرگی بود تا در خدمت مدیران مدبر و معتقد به پیشرفت کشور باشم و همین امر در دستیابی به اهداف این وزارتخانه تاثیر بسزایی داشت.

محمود واعظی سپس در خصوص وضعیت 4 سال گذشته شرکت ملی پست که در بحران حقوقی و مالی به سر    می برد گفت: سال 92 وقتی در وزارت ارتباطات مشغول به کار شدم، آشفتگی و بی نظمی در تمامی وزارت و شرکت های زیر مجموعه مشهود بود و همین امر حساسیت بیشتری برای انتخاب افراد در این سازمان ها می طلبید.

وی افزود:  در آن زمان ، شرکت ملی پست  با زیان انباشته فراوان و فقدان انگیزه کارکنان از مشکلات حاد رنج می برد که نیاز به یک کار بزرگ و تصمیمات مهم داشت و بر همین اساس نیز برای هدایت این شرکت انتخاب دشورای داشتم که خوشبختانه با یاری خدا در این انتخاب موفق و سربلند بوده ام ،چرا که پس از 4 سال شرکت ملی پست علاوه بر ثبات حقوقی و مالی، به جایگاه مهمی در سطح کشور، دولت و جامعه دست یافته است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به وضعیت رفاهی کارکنان این شبکه و تلاش برای ارتقاء آن نیز گفت: اعتقاد دارم که کارکنان پست صادقانه ترین و خالصانه ترین خدمت را در سطح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می دهند و از همین رو ارتقاء سطح معیشت و رفاه نیز حق مسلم آنان است و بر اساس همین اعتقاد بود که با همراهی دکتر مهری در 4 سال گذشته به اندازه توان در این امر تلاش کردیم  اما همچنان  منتظر اتفاقات مثبت بیشتری در این زمینه هستیم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری، اعتبار کنونی پست را حاصل تلاش های بی وقفه و نوآوری های ایجاد شده در خدمات با استفاده از فناوری اطلاعات دانست و افزود: تا چند سال گذشته، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تنها با مخابرات و دیگر سازمان های تابعه به جز پست شناخته می شد ولی هم اکنون با تغییر رویکرد و خدمات و نفوذ آن در بین مردم، اعتبار پست از سایر شرکت های تابعه وزارت بالاتر رفته و بهتر شده است.

واعظی در پایان با اشاره به خدمات مهمی که پست به مردم ارائه می دهد گفت: پست هم اکنون با خدمات مهم و استراتژیک خود نگاه ها به این شرکت را تغییر داده و هم اکنون پروژه های مهم این شرکت که بسترساز تحقق دولت الکترونیک است اعتبار ویژه ای به این شرکت بخشیده و همه دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور خود نیاز به هماهنگی با شرکت ملی پست دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز