خبرگزاری کار ایران

زندگی‌گرام

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۴۹

«این روزها این شبکه اجتماعی تبدیل شده به یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی مردم عادی و حتی آدم معروف‌ها. تقریباً می‌توان گفت تمام نیازهای‌مان را همین جا می‌توانیم برطرف کنیم.»

روزنامه ایران نوشت: «حتماً در خبرها خواندید و «اسکرین‌شاتش» را هم دیدید که یکی از بازیگران مرد هنگام پخش فیلم زنده توسط یک بازیگر خانم در اینستاگرامش، از او خواستگاری کرده است. البته شاید اسمش خواستگاری نباشد و همین طور یک چیزی توی هوا پرانده یا اشتباهی دستش خورده به صفحه کلید و شانسی آن جمله‌ها تایپ شده یا اصلاً هک شده است ولی به هر حال کاری است که شده و باید تا آخرش پای حرفش بایستد. ما با کسی شوخی نداریم و اجازه نمی‌دهیم یکی بیاید روی دختر مردم اسم بگذارد و بعد بزند زیر همه چیز و برود!

ولی از این جنبه غیرتی‌اش که بگذریم، آن جنبه دیگرش خیلی با حال است. این که این روزها این شبکه اجتماعی تبدیل شده به یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی مردم عادی و حتی آدم معروف‌ها. بام تا شام زندگی‌مان در آن می‌گذرد و برای همین سوتی‌ها و گاف‌هایی هم که آنجا می‌دهیم فراتر از فرستادن استیکر اشتباه قلب برای عمه مجرد دوست‌مان و تایپ اشتباه فحش برای استادمان است. از باد زدن و افتادن یک سری چیزهای گل منگلی در استوری بازیگری که اصلاً اهل این حرف‌ها نیست و قول داده وقتی برگردد خیلی‌ها را زخمی کند، گرفته تا پخش شدن همین درخواست ازدواج. تقریباً می‌توان گفت تمام نیازهای‌مان را همین جا می‌توانیم برطرف کنیم.

طبق عکس‌های موجود، صبحانه و ناهار و شام‌مان که همان جاست و به «لاکچری»ترین شکل ممکن برگزار می‌شود. سر کار رفتن‌مان هم که از لحظه خروج از خانه تا داخل محل کار شدن و دستفروش‌های مترو و ترافیک و حتی موسیقی فاخری که توی بزرگراه گوش می‌دهیم هم که به طور زنده برای دنبال‌کنندگان‌مان پخش می‌شود. درس خواندن و کار کردن و تفریح و ازدواج و طلاق و همه هزینه کردن‌ها و لاک زدن و بچه‌دار شدن و جشن از پوشک گرفتنش و نخستین قینگی که می‌کند و قربان صدقه رفتن‌های‌مان هم که همان جا ثبت می‌شود. مسئولان و وزیران و وکیلان و مدیران هم که آنجا حضور پرشور دارند و از سخنرانی‌ها و توصیه‌ها و تهدیدها و هوایی زدن‌ها برای دیگران و نامه پاراف کردن‌ها برای خودشان هم عکس و سند می‌گذارند. از کل امور زندگانی شهروندان فقط انتخابات مانده که به تازگی با این امکان نظرسنجی و رأی‌گیری که به این برنامه اضافه شده است، آن هم مرتفع خواهد شد.

مراجع ذیصلاح عکس کاندیداهای تأیید شده را در استوری‌شان بگذارند و درخواست کنند «فالوئرها» به یک گزینه رأی بدهند. همه چیز هم آنلاین و مستند ثبت می‌شود. نهایتش اگر کسی فالوئر «فیک» خریده بود یا «روبات» رأی‌گیری استخدام کرده بود یا گزینه شخص اشتباه را زده بود، می‌توان رأی‌هایش را حذف کرد. این طوری همان لحظه پایان رأی‌گیری نتایج هم مشخص می‌شود و لازم نیست کسی تا نصف شب توی صف بایستد و خودکارش تمام شود و برگه تعرفه رأی کم بیاید و تا ماه‌ها بعد غر بزند!»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز