خبرگزاری کار ایران

بازدید رییس دانشگاه هنر از هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۱۵

رئیس دانشگاه هنر و جمعی از استادان و مدیران این دانشگاه عصر چهارشنبه 19 مهرماه از هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران در موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کردند.

به گزارش ایلنا، رییس دانشگاه هنر و جمعی از استادان و مدیران این دانشگاه عصر چهارشنبه ۱۹ مهرماه از هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران در موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کردند.

غلامرضا اکرمی رییس دانشگاه هنر؛ رییس دانشگاه هنر از نمایشگاه هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران گفت: این دوسالانه با نگاه حرفه‌ای و با کیفیت برگزار شده است و رویکرد مفهومی و معاصر در آن دیده می‌شود.

اکرمی همچنین بر تقویت ارتباط دانشگاهها و فضاهای علمی هنری با فضای رویدادهای حرفه‌ای مانند دوسالانه‌ها تاکید کرد.

کورش گلناری (دبیر هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی) در این بازدید گزارشی از دوسالانه را بیان کرد و گفت: این دوسالانه با تم وضعیت برگزار شده است و مباحث نظری را مورد توجه قرار داده است.

تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه هنر هستند.

هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران با ۷۸ اثر در بخش رقابتی و ۱۸ اثر مدعو در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و اختتامیه دوئسالانه جمعه ۲۱ مهرماه ساعت ۱۸ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز