خبرگزاری کار ایران

در مراسم اکران افتتاحیه فیلم گمیچی مطرح شد؛

کیارستمی رشته کوه سینمای ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۰۸

اکران افتتاحیه و آیین دیدار فیلم سینمایی گمیچی با حضور اهالی سینما و رسانه‌های جمعی در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجید اسماعیلی پارسا (کارگردان فیلم گمیچی) پیش از نمایش این فیلم طی سخنانی گفت: من خیلی خوشحالم که گمیچی بالاخره در گروه هنروتجربه اکران شد، با تلاش تهیه‌کننده کار و لطف مدیران و مسئولان هنروتجربه این اتفاق رخ داد. خیلی وقت از ساخت گمیچی می‌گذرد و با دیدن بازیگر اصلی فیلم و تفاوتی که از لحاظ ظاهری با زمان حضورش در فیلم دارد، متوجه می‌شوید که چقدر از زمان ساخت این فیلم می‌گذرد گرفتند.

وی ادامه داد: من اگر اینجا ایستادم، اگر هنروتجربه‌ای هست و اگر فیلم‌هایی مثل گمیچی ساخته می‌شود، همگی مدیون این فیلمساز بزرگ است، همه ما، همه سینمای ما، به این کوه بزرگ تکیه داده‌ایم، گمیچی و این اکران را تقدیم می‌کنیم به عباس کیارستمی بزرگوار.

امیرمحمد عبدی (فیلمنامه‌نویس) نیز گفت: اگر این فیلم را دیدید و از دیدن آن کیف کردید، پیشنهاد می‌کنم این کیف را تقدیم کنید به رشته کوه سینمای ایران که در حال حاضر نیست، چه کاه باشد، چه کوه باشد، چه رشته کوه باشد، الان نیست، اما همیشه سایه این رشته کوه بر سر سینمای ایران می‌ماند. کیف امشب را تقدیم کنیم به آقای عباس کیارستمی.

در اادامه؛ جواد قلی‌زاده (تهیه‌کننده فیلم)، محمد فکوری مدیر فیلمبرداری و مهدی مهاجری و حمیده مقدس‌زاده بازیگران این فیلم به روی سن آمدند از حضور تماشاگران و اکران این فیلم در گروه هنر و تجربه تشکر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز