خبرگزاری کار ایران

نگران جای خالی مهدی طارمی نباشید

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۹۹

مهاجم پرسپولیس در نبود طارمی یکه‌تازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته در غیاب ملی‌پوشان خود توانست در دیداری دشوار مقابل استقلال خوزستان به پیروزی پر گل 3 بر یک دست پیدا کند تا فاصله‌اش با صدر جدول به یک امتیاز برسد و امید زیادی داشته باشد که بتواند مجدداً به جایگاه سابق خود بازگردد.

سرخپوشان اخیراً درگیر پرونده مهدی طارمی و شکایت ریزه‌اسپور هستند که علاوه برا محرومیت از 2 پنجره آتی نقل و انتقالات، بهترین گلزن دو فصل اخیر این تیم را هم با محرومیت 4 ماهه مواجه کرده و این موضوع نگرانی‌ها و تردیدهای زیادی نسبت به آینده پرسپولیس و موفقیتش در فصل جاری ایجاد کرده است.

با این وجود در دیدار روز گذشته سرخپوشان، علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که در حضور مهدی طارمی کمتر موفق به گلزنی می‌شد، 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر رساند تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

به نظر می‌رسد نبود طارمی اگرچه کمبود بزرگی برای سرخپوشان محسوب می‌شود، اما فرصت بیشتری در اختیار علیپور و منشا قرار خواهد داد و این دو بازیکن فرصت بیشتری برای اثبات توانایی‌هایشان خواهند داشت.

فعلاً که علیپور در بازی با استقلال خوزستان به هواداران تیمش پیام داد نگران نبود طارمی نباشند و باید دید در ادامه هم چنین عملکردی برای تیمش خواهد داشت یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز