خبرگزاری کار ایران

نمی‌دانم چرا شرایط بازی در ورزشگاه امام رضا را نداریم

مهاجری: چاره‌ای به جز کسب امتیاز نداریم / با فوتبال می‌توانیم به فرهنگ جامعه کمک کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۲۱

سرمربی پدیده مشهد معتقد است که شاگردانش لیاقت حضور در تیم‌های بالای جدولی را دارند اما حفظ این رتبه خواستار همکاری گروهی است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از رویارویی شاگردانش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم بچه‌ها فردا با وجود مشکلات زیاد با تلاش و غیرت و با تمام وجود پا به زمین بگذارند که این برگ برنده ما است. امیدوارم با همین غیرت و تمرکز مقابل تیم خوب ذوب‌آهن به میدان برویم و پیروز شویم. اگر قرار است شرایط را در این جای جدول حفظ کنیم چاره‌ای جز گرفتن امتیازات بازی فردا نداریم که کار سختی است.

مهاجری افزود: زمانی که اتفاق خوبی در یک شهر رخ می‌دهد همه کنار هم هستند اما در شهر ما کمتر شاهد این اتفاق هستیم. با این حال از دکتر جواهری(رئیس تربیت‌ بدنی آستان قدس رضوی) تشکر می‌کنم. ورزشگاه امام رضا(ع) در دیدار تیم منتخب مشهد با تیم منتخب کربلا افتتاح شد و 20 هزار تماشاگر هم به ورزشگاه آمد اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که نه ما و نه تیم سیاه‌جامگان شرایط بازی در این ورزشگاه را نداریم. این نشان می‌دهد اشکال جای دیگر است. امیدوارم مسائل و مشکلات ما را درک کنند. باید بدانیم ورزش و فوتبال می‌تواند نشاط و شادی را به مردم برگرداند و می‌توانیم با فوتبال به فرهنگ جامعه کمک کنیم. این اتفاق در مشهد نمی‌افتد و امیدوارم با توافقی که میان مسئولان به وجود می‌آید در کنار وزشگاه ثامن‌الائمه از ورزشگاه امام رضا(ع) هم استفاده کنیم.

سرمربی پدیده مشهد خاطرنشان کرد: شنیده‌ام که هر 12 روز باید یک بازی در این ورزشگاه انجام شود و ما نمی‌توانیم در این ورزشگاه تمرین کنیم. زمانی که در ورزشگاه ثامن به میدان می‌رویم یک جلسه تمرین در این ورزشگاه برگزار می‌کنیم اما در ورزشگاه امام رضا(ع) این شرایط را هم نداریم.

مهاجری درخصوص غایبان بازی فردا عنوان کرد: اگر محروم داشتیم که وامصیبتا؛ گرامی، مهربان، عباسیان، مرادمند و خانزاده مصدوم هستند. مرادمند به بازی فردا نمی‌رسد اما مهربان و عباسیان  فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارند و تلاش می‌کنیم آنها را به بازی فردا برسانیم. سلامت بازیکنان از همه چیز مهمتر است و نباید آن را به خطر بیندازیم. خود بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند و می‌دانند بردن این بازی چقدر اهمیت دارد.

سرمربی پدیده درباره جایگاه این تیم در جدول رده بندی و شرایط باشگاه خاطرنشان کرد: زمانی که به تیم‌های پایین‌تر از پدیده مانند استقلال، پرسپولیس، استقلال خوزستان، سپاهان و فولاد نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که این تیم‌ها سابقه قهرمانی لیگ برتر دارند اما این اولین‌باری است که تیم ما در این جایگاه جدول حضور دارد. ما این جایگاه را سخت به دست آورده‌ایم و به سختی می‌توانیم آن را حفظ کنیم. حفظ این جایگاه یک بحث جمعی است و همت گروهی را می‌طلبد. پتانسیل حفظ این رده را داریم اما از الان به بعد شرایط سخت‌تر می‌شود. نیاز به حمایت داریم. شما به بازی تیم ما مقابل پارس جنوبی نگاه کنید؛ مهدی‌خانی بازیکن امید و رضا صدری بازیکن 20 ساله خود را به زمین فرستادیم و نیمکت تیم ما بسیار جوان است و فکر می‌کنم میانگین سنی نیمکت ما زیر 21 سال است. به بودجه مالی نیاز داریم تا بتوانیم با افزودن 2،3 بازیکن با کیفیت تیم خود را تقویت کنیم و خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

مهاجری در خصوص جدایی تقوی از کادر فنی این تیم و اینکه چقدر می‌تواند در پدیده تأثیری داشته باشد، گفت: ما یک مجموعه هستیم و هر کسی کار خود را انجام می‌دهد. تلاش خود را می‌کنیم و تیم با تلاش دسته‌جمعی است که نتیجه می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز