خبرگزاری کار ایران

اولین رویداد تلفن همراه و توسعه زندگی شهری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۵۰۴

نخستین رویداد موپک برای تلفن همراه، برنامه‌ریزی و توسعه زندگی شهری از 26 مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین رویداد موپک برای تلفن همراه، برنامه‌ریزی و توسعه زندگی شهری با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از 26 مهرماه برگزار می‌شود.

در سال‌های اخیر استفاده از فناوری‌های ICT برای راه‌اندازی کسب و کارهای فناورانه نوپا یا همان استارت آپ‌ها از دو منظر کاهش هزینه‌ها و تسهیل امور اجرایی و ایجاد اشتغال مورد استقبال دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی کشور قرار گرفته است.

بر این اساس شهرداری منطقه 5 تهران با همکاری ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی رویداد موپک (تلفن همراه، برنامه‌ریزی و توسعه زندگی شهری) از 26 تا 29 مهرماه جاری در مجتمع تجاری کوروش مال برگزار می‌شود.

شهر هوشمند، خدمات مرتبط با مراکز و مجتمع‌های تجاری، گردشگری شهری و کارآفرینی، کارآفرینی در بافت فرسوده، اقتصاد شهری و خانواده‌ها، ترافیک و فرهنگ رانندگی، دستفروشی و سد معبر، مدیریت پسماند و تفکیک زباله (خشک و تر)، کارآفرینی اقشار آسیب‌دیده اجتماعی، زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار از جمله موضوعات این رویداد هستند. این رویداد در دو بخش استارت‌آپ ویکند و نمایشگاه برگزار می‌شود.

در بخش استارتاپ ویکند شرکت‌کنندگان در یک فضای مشترک با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق و متخصصین حوزه مدیریت شهری انتخاب ‌شده‌اند، در جهت تبدیل ایده‌های خود به کسب‌وکار موفق تلاش می‌کنند. همچنین در بخش نمایشگاهی نیز اقدام به معرفی شرکت‌ها، کسب و کارهای جدید، ایده دادن به فارغ‌التحصیلان برای یافتن جایگاه شایسته، تعامل و ارتباط با صنعت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز