خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

ماجرای نامه سرپرست سابق شهرداری رشت به خود چیست؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۷۲۸

روز گذشته تصویری از یک نامه با سربرگ شهرداری رشت در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری منتشر شد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

به گزارش ایلنا، در این نامه که از سوی فرامرز جمشیدپور خطاب به خود وی نوشته شده، درخواستی مبنی بر استفاده از خانه سازمانی مطرح شده است.

جمشیدپور امروز از ماجرای این نامه عجیب پرده برداشت. براساس قانون شهرداری موظف به تهیه خانه سازمانی برای شهردار است و در تمامی شهرهای کشور شهرداران باید از خانه سازمانی برخوردار باشند و اگر این امر محقق نشود باید معادل 20 درصد حقوق مبنا و فوق العاده را به وی پرداخت کند.

نامه به‌دلایل قانونی از سوی معاونت حمل و نقل شهرداری به بالاترین مقام اجرایی یعنی سرپرستی شهرداری نوشته شده که مسئولیت هر دو سمت را جمشیدپور بر عهده داشت و همین دلیل نام جمشیدپور در دو سمت حقوقی مجزا در نامه تکرار شده است.

این نامه در معاونت اداری و مالی شهرداری رشت تایپ شده و به امضای وی رسیده تا با رد درخواست خانه سازمانی براساس قانون افزایش حقوق اعمال شود که نه خانه سازمانی و نه افزایش 20 درصدی حقوق به دلیل عدم پیگیری جمشیدپور محقق نشده و این نامه پس از پایان سرپرستی وی  با بریدن عمدی تاریخ از ذیل و بالای آن منتشر شده است.

نکته جالب دیگر درباره نامه مذکور این است که اگر پیگیری افزایش 20 درصدی حقوق توسط سرپرست سابق شهرداری رشت متوقف نمی‌شد به ازای 4 ماه سرپرستی وی براساس قانون چیزی کمتر از 3 میلیون تومان به وی تعلق می‌گرفت!

فرامرز جمشیدپور در گفت‌وگو با ایلنا درباره نامه منتشر شده منتسب به وی برای دریافت خانه سازمانی از شهرداری رشت اظهار کرد: براساس ماده 3 قانون شهرداری‌ها، شهرداری موظف است برای شهردار یا خانه سازمانی تهیه کند یا اگر خانه سازمانی در اختیار نداشته باشد معادل 20 درصد حقوق مبنا و فوق‌العاده شغلش را به او پرداخت کند.

وی با بیان اینکه این یک روند عادی و قانونی است و حدود 100 نفر در شهرداری از خانه‌های سازمانی استفاده می‌کنند، گفت: معاونت اداری و مالی تقاضا کرد براساس قانون برای اعمال 20 درصد حقوق، باید درخواستی  را تهیه و تحویل این واحد کنید.

سرپرست سابق شهرداری رشت تصریح کرد: ابتدا نامه‌ای را به‌عنوان شخص، خطاب به معاونت مالی برای درخواست خانه سازمانی نوشته تا پس از مخالفت با آن براساس قانون افزایش حقوق صورت بپذیرد.

جمشیدپور ادامه داد: چند روز پس از نگارش این نامه واحد املاک شهرداری رشت نامه تایپ شده‌ای که هم اکنون در برخی سایت‌ها منتشر شده را نزد من آوردند و گفتند چون نامه قبلی خطاب به معاونت مالی نوشته شده و دستور مورد مذکور باید توسط بالاترین مقام دستگاه اجرایی صورت بپذیرد، برای انجام روال قانونی این نامه باید امضا شود.

وی با بیان اینکه این نامه با نام بنده تایپ شده در اختیار من قرار گرفت، افزود: ذیل نامه پس از امضا نوشتم براساس مقررات و قانون عمل شود.

معاون حمل و نقل شهرداری رشت افزود: پس از امضای این نامه با درخواست مخالفت شد تا براساس قانون افزایش 20 درصدی حقوق در مدت سرپرستی اعمال شود که به‌دلیل عدم پیگیری بنده هیچ‌یک از موارد محقق نشد.

جمشیدپور تصریح کرد: این نامه تایپ شده پس از پایان زمان سرپرستی بنده برای تخریب در اختیار برخی سایت‌های خبری قرار گرفته و این‌طور جلوه داده شده که سرپرست شهرداری رشت خود درخواست خودش مبنی بر دریافت خانه سازمانی را تایید کرده درحالی‌که این درخواست تایپ شده برای اعمال روند قانونی بوده و با آن مخالفت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز