خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی خبر داد:

افزایش همکاری‌های ایران با ارمنستان در زمینه ترانزیت، امنیت سایبری و تبادلات پست

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۷۲۴

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: توسعه روابط تجاری بین ایران با ارمنستان از جمله در حوزه دفاع سایبری بین ایران و ارمنستان، افزایش تبادلات پستی و توسعه دیتاسنترها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دیدار با رییس حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان گفت: ملاقات با رییس حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان بسیار سازنده و مناسب بود. طی این دیدار همکاری‌های جاری میان ایران و ارمنستان مرور و توسعه روابط تجاری در حوزه‌های مورد علاقه در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مورد بحث، ترانزیت ارتباطات عراق به اروپا است که ارمنستان علاقه دارد به ترکمنستان نیز راه یابد. همچنین توسعه روابط تجاری بین ایران با ارمنستان از جمله در حوزه دفاع سایبری بین ایران و ارمنستان، افزایش تبادلات پستی و توسعه دیتاسنترها در دستورکار است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: به منظور بازدید از شرکت‌ها و فعالان حوزه ارتباطات و مخابرات ایران از رییس حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان به همراه هیات همراه دعوت شده است تا در نمایشگاه صنایع مخابراتی و ارتباطی ایران با نام تلکام حضور داشته باشند.

آذری جهرمی با ابراز امیدواری نسبت به دیدار با رییس حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان اظهار داشت: مذاکرات بسیار خوبی انجام شده است و امیدواریم تا بعد از مدتی بعد از انجام توافقات، سطح همکاری‌های بین ایران و ارمنستان افزایش و توسعه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز