خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

نمی‌توانیم ادعا کنیم همه اهداف انقلاب را محقق کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۷۱۰

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: در تبیین دستاورد‌های انقلاب به ویژه دستاورد‌های داخلی باید صادقانه با مردم سخن گفت و از اهدافی که انقلاب به آن نرسیده هم سخن گفته شود.

به گزارش ایلنا، سردار  محمدعلی جعفری در نشست هماهنگی مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در برگزاری این مراسم نباید روند سال‌های قبل طی شود. ما باید مشخص کنیم می خواهیم چه کار کنیم. اگر روند سال‌های قبل را داریم باید کمی تغییرش دهیم.

وی گفت: انقلاب حرکت تدریجی جامعه به سمت ارزش‌های دینی و هدف‌های انقلابی است و اهداف انقلاب اسلامی آنقدر والا و بزرگ است که نمی‌توانیم ادعا کنیم همه آن‌ها را محقق کرده ایم و نظیر آن برقراری عدالت اجتماعی، اخلاق، معنویت، سبک زندگی اسلامی و حیات طیبه است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: هیچ کس نمی‌گوید که همه آرمان های انقلاب با این اختلاف نظرهایی که در داخل داریم طی این سال ها باید محقق می شد اما آنچه که قابل اغماض نیست دستاوردهای انقلاب اسلامی در صدور انقلاب است.

سرلشکر جعفری در عین حال دستاورد‌های خارجی انقلاب اسلامی را در بحث صدور انقلاب، ظلم ستیزی و بیداری اسلامی بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: جمهوری اسلامی به قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه باید یک کمیته برای سیاستگذاری و تعیین راهبردهای کلان در سطح بالا تشکیل شود، تا سیاست ها معلوم شود، گفت: یکی از سیاست‌های ما در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید این باشد که مردم را در برگزاری مراسم مشارکت دهیم چراکه اکثریت قاطع مردم ما انقلاب و نظام اسلامی را با وجود همه کاستی‌ها دوست دارند و دنیا باید متوجه شود که مردم، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز