خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نصیری خبر داد:

پاکسازی نقاط آلوده و جمع‌آوری 30 معتاد متجاهر و کارتن خواب در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۶۹۷

رئیس پلیس مواد مخدر استان از جمع آوری 120 کارتن خواب و معتاد متجاهر در اجرای طرح انتظامی در سطح شهرستان زاهدان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت بین شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با جمع آوری 30 معتاد متجاهر و کارتن خواب در سطح شهرستان زاهدان به اجرا درآمد. 

وی افزود: این طرح با محوریت نیروی انتظامی و مشارکت و همکاری سایر نهادهای دولتی از جمله فرمانداری، هلال احمر، بهزیستی و قوه قضائیه در زاهدان اجرا و این معتادان پس از جمع آوری جهت مشاوره حضوری به کارشناسان معاونت اجتماعی معرفی و پس از آن جهت بهبودی کامل در اختیار مراکز ترک اعتیاد قرار می گیرند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک با حضور فعال کلانتری های زاهدان، نیروهای یگان امداد و پلیس مواد مخدر استان اجرا شد، تصریح کرد: اجرای این طرح ها در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خطرناک می باشد که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد. 

رئیس پلیس مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به هدف پلیس از اجرای این گونه طرح ها که همان تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم، زیبا و امن است، خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال به فکر امنیت و آرامش شهروندان می باشد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز