خبرگزاری کار ایران

دامپزشکان سربازان گمنام عرصه مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۶۷۳

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: دامپزشکان و فعالان عرصه دامپزشکی سربازان گمنام در مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم هستند.

به گزارش ایلنا، مراسم ویژه بزرگداشت روز ملی دامپزشکی و اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دامپزشکی با عنوان "بیطار" صبح امروز دوشنبه 17 مهرماه 96 با حضور مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ،دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و با شرکت مدیران، دامپزشکان، فعالان عرصه دامپزشکی و میهمانان داخلی و خارجی برگزار شد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان اولین سخنران این مراسم در ابتدا به میهمانان خیر مقدم گفت و از زحمات فعالان عرصه دامپزشکی تقدیر نمود.

رفیعی پور از کسانی که در برگزاری این مراسم تلاش کردند؛تشکر کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت:ما هفته و روز بزرگداشت دامپزشکی را به عنوان روز تقدیر از همه فعالان عرصه سلامت دام و فراورده های دامی می دانیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه افزود: ما باید به سمتی برویم که شعار پیشگیری بهتر از درمان را به صورت عینی تحقق ببخشیم و اگر به دنبال سلامت و بهداشت جامعه هستیم ،بایستی جایگاه پیشگیری را تقویت کنیم.

رفیعی‌پور فعالیت دامپزشکان را مصداق وجهه جهادی وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: به جرات می توانم بگویم دامپزشکان و فعالان عرصه دامپزشکی سربازان گمنام و بی سنگر نظام اسلامی در جنگ نرم و در جهت مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم هستند.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 14 مهر در ادامه عنوان کرد: ما دامپزشکان آماده فداکاری و جانفشانی در راه اعتلای سلامت مردم ایران هستیم.

رفیعی‌پور با اشاره به مشقات حرفه دامپزشکی گفت: جایی که حتی حضور با هلیکوپتر و خودرو امکانپذیر نیست، دامپزشکان با تحمل مشقات و سختی های فراوان در جهت پیگیری مشکلات مردم و سلامت دام به این مناطق می روند.

وی اظهار امیدواری کرد فعالیت های دامپزشکی منجر به رفاه،امنیت غذایی و اقتصادی مردم شود.

رفیعی‌پور در پایان با اشاره به اهتمام سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر بروزرسانی همه ارکان خود در جهت بهره وری بهتر، اظهار امیدواری کرد فعالیت های دامپزشکی منجر به سلامت بیشتر جامعه و به تبع آن کاهش بیماران بستری در بیمارستانها شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز