خبرگزاری کار ایران

افتخار می‌کنم با دایی رفاقت دارم

کعبی: سپیدرود مانند خانواده‌ام است / مشکل خاصی برای همراهی تیم ملی ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۶۲

کاپیتان سپیدرود رشت درباره شایعاتی که درخصوص بازگشت او به تیم ملی مطرح شده بود واکنش نشان داد.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیگیری تمرینات سپیدرود در ایام تعطیلی لیگ برتر اظهار داشت تمریناتمان را با قدرت پیگیری می‌کنیم و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم. تمریناتمان از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و خوب پیش می‌رویم.

کاپیتان سپیدرود درباره رویارویی سرخپوشان در هفته نهم برابر سایپا و اینکه علی دایی هدایت این تیم را برعهده دارد، عنوان کرد: این بار برابر تیمی بازی می‌کنم که هدایتش برعهده یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این مملکت است. برای من افتخار است که با آقای دایی رفاقت دارم. رفاقت من با ایشان نزدیک است و صمیمی هستیم. آرزوی هر بازیکنی است که سرمربی مثل علی دایی داشته باشد. بازی سنگینی برابر سایپا داریم و بازیکنانی خوبی هم دارد. نتیجه گرفتن در این بازی‌ها آسان نیست.

وی افزود: جزو 4 تیم پرطرفدار لیگ برتر هستیم. به نظرم هوادارانی که داریم همه بازی‌ها پشت ما هستند و از این حمایت لذت می‌بریم. در گرما و سرما پشت ما هستند و راه های دور و نزدیک برای تماشای بازی سپیدرود به ورزشگاه آمده‌اند.

مدافع سابق تیم ملی درباره راهیابی شاگردان کی روش به جام جهانی روسیه و عدم حضور نماینده‌ای از سپیدرود در اردوی این تیم اظهار داشت: ما بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرده ایم و همه می‌دانند جوانان با انگیزه‌ای داریم. سپیدرود می‌تواند نماینده‌ای در تیم ملی داشته باشد و در حال حاضر بازیکنانی در ترکیب این تیم وجود دارند که شایسته حضور در اردوی تیم ملی هستند. آقای کی روش سرمربی نیستند که چشمش را بر حقایق ببندد و آنها را نبیند. به ایشان اعتقاد دارم. خیلی جالب است من چند وقت پیش اعلام کردم که دوست دارم در تیم ملی باشم و این تنها یک حرف بود و دنبالش نیستم. به همین خاطر دوست دارم هرچه زودتر خداحافظی از بازی‌های ملی را اعلام کنم.

کعبی ادامه داد: من به دنبال انگیزه دادن به جوانان هستم و برای کی روش فرقی نمی‌کند که کعبی در تیم ملی باشد یا بازیکن دیگری. در مورد بازیکنان دیگر گفتم که شایسته بازی در تیم ملی هستند و از حرف‌های من برداشت اشتباهی داشتند. به برخی برمی‌خورد و می دانند که انگیزه من بیشتر از این حرف هاست. مشکل خاصی برای همراهی تیم ملی ندارم اما هدفم انگیزه بازیکنان جوان است. کی روش مربی با شخصیتی است و قطعا جوانان با انگیزه را زیر نظر دارد. مشکل سنی ندارم، حسادت در فوتبال ما بیش از حد است. مشخص نیست چرا با من دشمن هستند، دنبال حاشیه نیستم و اگر کسی علیه من صحبت کند نابودش می‌کنم!

کاپیتان سرخپوشان گیلانی درباره ادامه راه با سپیدرود در لیگ برتر گفت: تمام تلاشم را برای موفقیت سپیدرود انجام می‌دهم و این تیم را مانند خانواده‌ام میدانم. علاقه من به این ها قلبی است چون این ها من را حمایت کردند برای بازیکن جنوبی سخت است که در فوتبال شمال بازی کند اما با حمایت این هواداران است که انگیزه ام را دوچندان میکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز