خبرگزاری کار ایران

سعید عزت‌اللهی در گفتگو با سایت یوفا: دستاورد ایران فوق‌العاده بوده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۳۵

سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی جوان تیم ملی ایران در خصوص صعود به جام جهانی و عملکرد تیمش با سایت یوفا به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، تیم‌ ملی فوتبال روسیه ۱۰ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی (۱۸ مهر ماه سال جاری) در ورزشگاه کازان میزبان ایران است. تیمی که به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یافته است. یک روز پیش از آغاز این بازی سایت رسمی یوفا مصاحبه‌ای با سعید عزت‌اللهی، یکی از ۳ ملی‌پوش ایرانی شاغل در لیگ برتر فوتبال روسیه انجام داد. او در این رقابت‌ها برای تیم‌های روستوف و آنژی بازی کرده و هم‌اکنون عضو قرضی تیم آمکار است. مصاحبه سعید عزت‌اللهی با سایت رسمی یوفا را می‌خوانید:

بازی سختی خواهد بود

سعید عزت‌اللهی با اشاره به بازی دوستانه روسیه و ایران گفت: در لیگ روسیه بازی می‌کنم و هم‌اکنون رویارویی ایران با تیم ملی این کشور را پیش‌رو دارم. فوتبال روسیه در حال تغییر نسل است اما یکی از تیم‌های قدرتمند در قاره اروپا محسوب می‌شود. روسیه مهیای میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ است و می‌خواهم روز سه‌شنبه از فرصت نمایش خود استفاده کنم. این بازی سخت و مهیج خواهد بود.

تاکید من روی شماره ۱۷ زسکا است

ملی‌پوش جوان ایرانی درباره بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه اظهار داشت: در این تیم بازیکنان جوان بسیاری حضور دارند. قبل از هر چیز می‌خواهم روی الکساندر گولووین تاکید کنم که در تیم زسکا مسکو پیراهن شماره ۱۷ را بر تن دارد. آرتم جیوبا را هم به خاطر دارم. همچین بازیکنانی همانند دیمیتری پولوز و الکساندر بوخاروف که در تیم روستوف همبازی بودیم.

عزت‌اللهی افزود: الکساندر چرچسوف مربی بسیار خوب و باتجربه‌ای است. در باشگاه‌های زیادی از جمله آمکار کار کرده است. هر چند می‌دانم خاطرات خوبی از او در شهر پرم و تیم آمکار ندارند اما فکر می‌کنم او تیم خوبی را مهیای جام جهانی می‌کند.

دستاورد ایران فوق‌العاده بوده است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره صعود بدون شکست ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و دریافت گل در بازی پایانی به سایت یوفا گفت: این یک دستاورد فوق‌العاده برای ایران بود. هر کسی خوشحال است، زیرا ایران یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد بود. در شرایط فعلی آماده‌سازی برای این رقابت‌ها بسیار مهم است. باید سخت تمرین کنیم تا نشان دهیم که تیم سازماندهی‌شده‌ای با توانمندی‌های سطح بالایی هستیم.

تلاش ما بر مبنای پیروزی است

ایران در رنکینگ فیفا رده ۲۵ را در اختیار دارد و صدرنشین آسیا است. روسیه رتبه ۶۴ را به خود اختصاص داده است. سعید عزت‌اللهی در این رابطه گفت: فکر نمی‌کنم رنکینگ در این بازی تاثیری داشته باشد. ایران میهمان روسیه در کازان است اما تلاش ما برای پیروزی خواهد بود. ما بازی‌های خوبی را در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انجام دادیم و تصمیم داریم این روند را حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز