خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق:

پدافند هوایی به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مجهز است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۹۹

امیر سرتیپ دوم خوش قلب گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با استفاده از تجهیزات به‌روز شده و بومی و نیروهای متعهد و بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس به ماموریت ذاتی خودش ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، امیر محمد خوش قلب، فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق پیرامون نقش قرارگاه پدافند هوایی در دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع همه جانبه از حریم هوایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های نیروهای مسلح در حال انجام است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق  افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)با حمایت نیروها و همدلی و بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس در دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی با اقتدار و صلابت هر چه تمام‌تر به ماموریت ذاتی خودش  ادامه می‌دهد.

 وی ادامه داد: قرارگاه پدافند هوایی در بحث تهدیدات هوایی و تهدیدات دور ایستا اولین یگانی است که در کشف تهدیدات با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز شده و بومی و نیروهای متعهد فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به رشادت‌های نیروهای پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس، افزود: انهدام بیش از ۶۰۰ فروند هواپیمای جنگی و ۶۰ فروند بالگرد دشمن از افتخارات پدافند هوایی در دوران جنگ تحمیلی است.

خوش‌قلب اظهار کرد: امروز به برکت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و به‌ویژه پدافند هوایی، شاهد فضایی امن در آسمان ایران اسلامی هستیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، نقش این نیرو را در مجموعه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بسیار حساس و خطیر دانست و گفت: پدافند هوایی از نظر تجهیزات و امکانات دفاعی به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مجهز است.

وی نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان میناب را قدمی در جهت ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و بیان داشت: ارائه دستاوردهای بومی که در هیچ کتابی نوشته نشده در این نمایشگاه‌ها در انتقال تجربیات برای مخاطبان موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز