خبرگزاری کار ایران

واکنش قلعه‌نویی به مربی شدن فرهاد مجیدی در استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۸۴

سرمربی سابق استقلال نسبت به مسائل روز این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران نسبت به مسائل روز باشگاه استقلال، انتخاب شفر، جدایی منصوریان، دستیاری مجیدی در این تیم و... واکنش نشان داد.

قلعه‌نویی در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: من از آقای دکتر عسگری گلایه دارم که چند دهه در این فوتبال هستم و یک ساعت فرصت خواستم تا در تلویزیون بیایم و مسائل مربوط به باشگاه استقلال و پشت‌پرده‌های این تیم از سقوط به دسته 3، رتبه نهم و سیزدهم جدول این تیم، مدیریت فتح‌الله‌زاده و... صحبت کنم ولی این فرصت در اختیار من قرار نمی‌گیرد.

وی در مورد انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال گفت: شفر یک مربی کارنامه‌دار است و نمی‌شود او را مربی کوچکی قلمداد کرد ولی باید دید او در چه شرایطی و در چه مقطعی به تیم آمده است و می‌تواند در این موقعیت کارایی داشته باشد یا نه.

مربی سابق استقلال در مورد جدایی منصوریان هم عنوان کرد: جا دارد از منصوریان تشکر کنم و زحمات زیادی کشید ولی بدشانسی گریبان‌گیرش شد و نتوانست ماندگار شود. من خودم منصوریان را به استقلال آوردم و او چند سال قبل در دیدار استقلال - نفت در گوش من گفت انقدر به من علاقه دارد که به خاطر من اسم پسرش را امیر گذاشته است. او نتوانست یک سری مسائل بیرونی را در استقلال مدیریت کند و به ضررش تمام شد. در هر صورت منصوریان سرمایه استقلال و فوتبال ایران است و آینده خوبی دارد.

قلعه‌نویی در مورد بحث دستیاران شفر گفت: دوست ندارم به این موضوع ورود کنم ولی طاهری و دین‌محمدی از مربیان با اخلاق فوتبال ما هستند و زحمات زیادی کشیدند. صحبت حضور مجیدی در این تیم است که به نظرم باید از یک جایی کارش را شروع کند. مجیدی محبوبیت زیادی دارد و مردم او را دوست دارند. بهتر است مربیگری را شروع کند و در جایگاه ثانویه با فشارهای این کار آشنا شود تا آمادگی نفر اول شدن را پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز