خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

۲۷ باند سرقت منهدم شد/دستگیری ۱۱۶ سارق و ۱۱ محکوم متواری

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۶۷

رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام ۲۷ باند سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات سراسری مأموران پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در عملیات اخیر ماموران پرتلاش و سختکوش پلیس آگاهی فاتب 27 باند سرقت در سطح شهر تهران شناسایی و متلاشی شد.

رئیس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: 15 باند زورگیر و کیف‌قاپ، 4 باند سرقت منزل و مغازه، 7 باند سرقت خودرو و موتورسیکلت و یک باند سرقت مسلحانه در این عملیات منهدم شد؛ 116 سارق و 11 محکوم متواری نیز دستگیر شدند.

او با بیان اینکه میلیون‌ها تومان اموال مسروقه کشف شده‌است، گفت: انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد تومان نیز کشف شد که در آن 10 هزار کارتن کفش قاچاق، انبوهی از داروهای بدنسازی قاچاق و تقلبی و انبار بزرگ مواد غذایی کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با اشاره به انهدام باند 10 نفره جاعلان مهرها و اسناد سازمان‌های دولتی گفت: این باند مهرهای سازمان‌هایی همچون وزارت کشور، قوه قضائیه، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش، راهور ناجا و... را جعل کرده و به تهیه و تنظیم اسناد دولتی و سازمان‌ها اقدام می‌کردند؛ این باند بعد از یک هفته کار و شناسایی شب گذشته منهدم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز