خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با ایلنا:

700 میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران تهاتر شد/ پرداخت 2000 میلیارد از مطالبات تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۱۳

معاون وزیر راه و شرسازی با بیان اینکه در 6 ماه ابتدای سال 1000 میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران پرداخت شد، گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال 2000 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران را از طریق ارائه اسناد خزانه اسلامی و تهاتر پرداخت کنیم.

داوود کشاورزیان، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین پرداختی‌ها به پیمانکاران و اتخاذ سیاست‌های جدید برای تسویه بدهی‌ها، اظهار داشت: تصمیم جدیدی که برای تسویه بدهی پیمانکاران اتخاذ شده، این است که مطالبات پیمانکاران از سازمان راهداری با بدهی آنها به بانک‌ها تهاتر شود.

وی افزود: در 6 ماه گذشته لیستی از میزان بدهی پیمانکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بانک ها تهیه شد و تعدادی از پیمانکاران برای تهاتر مطالبات‌شان از سازمان با بدهی هایشان به بانک ها، در اولویت این لیست قرار گرفتند و به بانک ها معرفی شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در 6 ماهه گذشته از همین طریق، 700 میلیارد تومان از بدهی به پیمانکاران تسویه شده است.

کشاورزیان با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری دولت توجه جدی به موضوع پرداخت بدهی‌های پیمانکاران داشته، گفت: از ابتدای امسال تا کنون از طریق ارائه اسناد خزانه اسلامی و تهاتر مطالبات پیمانکاران با بدهی هایشان به بانک ها توانسته ایم 1000 میلیارد تومان از بدهی های سازمان را بپردازیم .

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: پرداخت مطالبات پیمانکاران از طریق تهاتر با بدهی شان به بانک‌ها یک روش جدید است و به همین دلیل، پروسه موافقت نهادهای اقتصادی با این طرح و اجرای آن کمی زمان بر بود اما با کمی تاخیر به اجرا رسید و با موافقت پیمانکاران هم همراه بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال جاری حجم بیشتری از مطالبات پیمانکاران را با اسناد خزانه اسلامی پرداخت خواهیم کرد، اظهار داشت : پیش بینی می کنیم تا پایان سال در مجموع 2000 میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز