خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خبر داد:

تمدید فراخوان جشنواره استندآپ کمدی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۰۵

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر اظهار کرد: با توجه به پیشنهاد و استقبال علاقه مندان و ایجاد فرصتی دیگر بار برای شرکت حداکثری اهالی نمایش و تاتر، مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره استندآپ کمدی خوزستان تا ٣٠ آبان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی بهرامی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، کانون بسیج هنرمندان، مشارکت انجمن نمایش استان، کانون طنز خوزستان، شهرداری و شورای اسلامی شوشتر،  نخستین جشنواره استانی استندآپ کمدی خوزستان را به میزبانی شهرستان تاریخی و باستانی شوشتر  برگزار می کند.

وی افزود: نخستین جشنواره استانی استندآپ کمدی شوشتر با هدف کشف و استعداد یابی در زمینه بداهه گویی و برقراری ارتباط با مخاطب بوسیله  زبان و بدن ،استفاده از ظرفیت های بومی محلی درایجاد مو قعیت کمدی به صورت خاطره،  لطیفه و  مونو لوگ، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه ،تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در زمینه استندآپ کمدی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با توجه به تاثیر نشاط در بالندگی جامعه. برگزار می شود.

بهرامی خاطر نشان کرد: براساس فراخوان منتشر شده،  شرایط شرکت در جشنواره  به شرح ذیل است:

شرکت کنندگان محترم فرم مربوط به شرکت در جشنواره را تکمیل و به دبیرخانه ارسال نمایند.

هر اجرا باید بر لوح فشرده ثبت و ٣ کپی از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

دبیرخانه جشنواره محدودیتی در  ارسال تعداد آثار،  شرایط سنی و موضوع برای شرکت کننده قائل نیست.

دبیرخانه جشنواره به آثاری که بعداز زمان مقرر دریافت می نماید ترتیب اثر نخواهد داد.

حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامیست و عدم حضور برگزیده، انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره از تعدادی از افراد که بنا به رای داوران حائز رتبه گردد دعوت به عمل آورده و در روز اختتامیه از میان آنان برگزیدگان نهایی مشخص و  با لوح و جوایز نقدی تقدیر خواهد نمود.

قصه، نمایش و پیام اجرا در داوری و انتخاب، تاثیر گذار خواهد بود.

وی اظهار کرد:  مهلت ارسال آثار به این جشنواره  تا سی ام آبان ماه تمدید گردیده و این جشنواره در نیمه دوم آذر ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در خوزستان – شوشتر –  میدان غدیر- اداره فرهنگ و ارشاداسلامی – دبیرخانه « نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی» ارسال کنند و جهت دریافت فراخوان به ادارات ارشاد شهرستانها مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۶۱۳۶۲۲۴۵۴۰_ ۰۹۱۶۶۱۳۲۵۴۵_ ۰۹۱۶۳۰۰۷۳۹۲_ ۰۹۱۶۳۰۹۵۱۹۹ نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز