خبرگزاری کار ایران

پاسخ روابط عمومی آموزش و پرورش به یک خبر

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۹۴

به دنبال انتشار مطلبی با عنوان «لزوم رفع تبعیض در دستمزد پرسنل آموزشی/ اصلاحات نیازمند بودجه عادلانه برای آموزش است»، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، به دنبال انتشار مطلبی در اول مهر ماه سال جاری با عنوان «لزوم رفع تبعیض در دستمزد پرسنل آموزشی/ اصلاحات نیازمند بودجه عادلانه برای آموزش است» در خبرگزاری ایلنا، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

متن این توضیحات که با امضای مرتضی نظری (رئیس مرکز اطلاع رسانی و رابط عمومی وزارت آموزش و پرورش) منتشر شده؛ به شرح ذیل است.

عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ 96/7/1 با عنوان «لزوم رفع تبعیض در دستمزد پرسنل آموزشی / اصلاحات نیازمند بودجه عادلانه برای آموزش است» جوابیه اداره کل امور اداری و تشکیلات این وزارتخانه را جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند:

حقوق و مزایا کلیه کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌های صادره از سوی مراجع ذیصلاح، نظیر هیات محترم دولت و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعیین و پرداخت می‌گردد که بر همین اساس حقوق کلیه کارکنان آموزش و پرورش نیز تعیین و احکام مربوط صادر می‌گردد.

خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در آن رسانه اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز