خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شرکت حفاری شمال:

شرکت‌های خصوصی و دولتی به دنبال راهکارهای مشترک در حوزه حفاری

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۳۱

حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت حفاری شمال با سپهرسپهری مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران پیرامون ایجاد بسترهای مناسب آموزشی و تعامل هرچه بیشتر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته، «حمید رضا گلپایگانی» مدیرعامل شرکت حفاری شمال با «سپهر سپهری» مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در جهت تعامل هرچه بیشتر بزرگترین شرکت حفاری خصوصی و بزرگترین شرکت حفاری دولتی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، پیرامون ایجاد بسترهای مناسب آموزشی و برگزاری دوره‌های تخصصی مشترک آموزش حفار مردان و پرسنل عملیاتی و ستادی، مدیریت بحران چاه‌های نفت و تعامل هرچه بیشتر دو شرکت صحبت شد.

روابط عمومی شرکت حفاری شمال با بیان اینکه بحث آموزش پرسنل حفاری یک ضرورت غیرقابل انکار است؛ در ارتباط با این دیدار اعلام کرد: به اعتقاد مدیرعامل شرکت حفاری شمال، آمادگی کامل و دائمی و آموزش مستمر نیروهای جوان و متخصص برای تمامی دستگاه‌های حفاری دریایی و خشکی از ضروریات عملیاتی است و تشکیل این ستاد و تیم ویژه مدیریت بحران با محوریت شرکت ملی حفاری ایران باعث می‌شود؛ نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح منطقه نیز جزو پیشگامان مدیریت بحران صنعت حفاری باشیم.  

یکی از مهمترین اولویت‌ها در صنعت حفاری، چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی، بحث آموزش نیروهای عملیاتی و جلوگیری از حوادث احتمالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز