خبرگزاری کار ایران

برای مقابله با بیكاری؛

رنو حق تعطیلی كارخانه‌های خود در فرانسه را ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۴

کارگران نیز برای آنکه اخراج نشوند باید بیشتر کار کنند و حقوق آن‌ها نیز افزایش نخواهد یافت. شرکت خودرو سازی فرانسه همچنین متعهد شده است خط تولید خود را در کارخانه‌های فرانسه افزایش دهد.

دولت فرانسه به منظور مقابله با روند فزاینده بیکاری در این کشور، توافقنامه‌ای با شرکت خودروسازی رنو امضا کرد که به موجب آن این شرکت نباید کارخانه‌های خود را در فرانسه تعطیل کند.

به گزارش شبکه خبری فرانس بیست و چهار، دولت فرانسه توافقنامه‌ای برای افزایش توان رقابت پذیری شرکت خودروسازی رنو امضا کرده است که به موجب آن با کاهش فروش محصولات این شرکت در اروپا و فرانسه مقابله خواهد شد. این توافقنامه از آنجا مهم است که پیش بینی شده است فروش محصولات رنو در اروپا، امسال نیز پنج درصد کاهش داشته باشد.
به موجب این توافقنامه رنو حق ندارد هیچکدام از کارخانه‌های خود را در فرانسه تعطیل کند و باید محصولات را خود را ارزان‌تر تولید کند. دولت نیز موظف است تسهیلاتی برای افزایش قدرت رقابت پذیری آن در اروپا به کار گیرد.
از سوی دیگر، کارگران نیز برای آنکه اخراج نشوند باید بیشتر کار کنند و حقوق آن‌ها نیز افزایش نخواهد یافت. شرکت خودرو سازی فرانسه همچنین متعهد شده است خط تولید خود را در کارخانه‌های فرانسه افزایش دهد.
بر اساس این گزارش، این توافقنامه قرار است از سیزده ماه مارس به اجرا گذاشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز