خبرگزاری کار ایران

امام جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به یاسوج سفر می کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۷

عنایت و لطف مقام معظم رهبری شامل حال مردم این استان شد و ایشان، حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی را به عنوان نماینده خود در این استان تعیین کردند.

ایلنا - یاسوج: امام جمعه یاسوج جزئیات برنامه معرفی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد،" حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی " در جمع خبرنگاران استان گفت: جمعه آینده از طرف مقام معظم رهبری برای معرفی ایشان مهمانان گرانقدری به استان ما سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حجت‌السلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و هئیت همراه برای معرفی نماینده ولی ‌فقیه به استان سفر خواهند کرد ادامه داد: مراسم معرفی نماینده ولی فقیه روز جمعه با حضور این عزیزان و مردم ولایتمدارکهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه استان ما شخصیت بسیار بزرگ، مردی جامع صفات، برجسته، عالم فقیه، مفسرو تاریخ‌دان و خوش‌بیان مرحوم آیت الله ملک‌حسینی (ره) نماینده ولی فقیه در استان را از دست داد، که ضایعه جبران ناپذیری است گفت: نام بزرگ آیت الله ملک‌حسینی در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی استان می‌درخشد. که با رحلت این عالم جلیل‌قدر توده مردم استان عزادار شدند.

حسینی با بیان اینکه آیت الله ملک حسینی(ره) تکیه‌گاهی برای نیازمندان و محرومین بود، اظهارداشت: بعد از ارتحال آیت‌الله ملک حسینی خلاءیی در امر نماینده ولی‌فقیه در استان بوجود آمد که به محضر مقام‌معظم رهبری نامه‌‌های نوشته شد از سوی این‌حقیر و سایر روحانیون معزز که حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب عنایت فرموند و فرزند خلف و صالح حضرت آیت الله ملک حسینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کردند.

وی گفت: عنایت و لطف مقام معظم رهبری شامل حال مردم این استان شد و ایشان، حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی را به عنوان نماینده خود در این استان تعیین کردند.

امام جمعه یاسوج افزود: حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی شخصیتی علمی و مردمی و وارث خیلی از صفات مرحوم والدشان هستند و با انتخاب ایشان، تا حدی خلاء وجود آیت الله ملک حسینی برطرف شد.

حسینی با اشاره به معرفی حجت‌السلام و المسلمین سید‌شرف الدین ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه، تاکیدکرد: در آستانه سال‌نو این مسئله عیدی بزرگی برای مردم غیور و ولایتمدار کهکیلویه و بویراحمد از سوی مقام‌عظمای ولایت است و تا حدودی خلاء آیت‌الله ملک‌حسینی با وجود فرزند صالح، خوش اخلاق و بیان که از ویژگی‌ها و صفات والد محترمشان بهره برده‌اند،رفع خواهد شد.

همچنین براساس برنامه اعلام شده از سوی شبکه دنا این برنامه ساعت 10 صبح روز جمعه 18 اسفندماه سالجاری در میدان امام حسین(ع) یاسوج برگزار می شود.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز