خبرگزاری کار ایران

مدیر خانه مطبوعات شهرستان‌های تهران :

برخی مسئولان خبرنگاران را زینت مجالس می‌خواهند نه مطالبه‌گر

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۵۹۴

مدیر خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران گفت: مطالبه گری خبرنگاران برای برخی از مسئولان قابل هضم نیست و گویی عده‌ای اصحاب رسانه را زینت مجالس می پندارند.

به گزارش ایلنا، میلاد زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در بسیاری از جلسات کنفرانس خبری و مطبوعاتی تنها برای اهدای کارت هدیه و صرف ناهار برگزار می‌شود و برخی مسئولان با همراهی عده‌ای از خبرنگار نماهای سودجو که قطعا فرزند خانواده شریف مطبوعات نیستند سعی در زینتی کردن خبرنگاران در جلسات را دارند.

زارعی افزود: متاسفانه هر چه سعی داریم در مقابل برخی رویکردهای عده‌ای از مسئولان سکوت کنیم رفتارهای این قلیل افراد بیشتر و گسترده‌تر شده و دل همکاران واقعی ما در حوزه مطبوعات را به درد می‌آورد.

وی گفت: متاسفانه اخیرا شاهد بدعتی جدید هستیم که بعضا،خبرنگاران توسط برخی روابط عمومی‌های بی سواد و کارنابلد به جلسات دعوت نمی‌شوند یا اینکه دقایق آخر قبل از حضور مسئول بلند پایه به خبرنگاران اطلاع می‌دهند تا مبادا خبرنگاری در جلسه حاضر باشد و سوالی بپرسد که کم کاری‌ها و دروغ های برخی آقایان بی مسئولیت هویدا شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از خبرنگاران استان تهران گفت:  عده قلیلی به دلیل اینکه هیچ کاری نداشته‌اند یا برای ارتزاق از روش‌های نامتعارف، در میان ما مطبوعاتی‌ها پنهان شده‌اند اما عاجزانه از فعالان واقعی این عرصه تقاضا می‌کنم  به جای گوشه نشینی به میدان آمده و با نشان دادن منش واقعی خبرنگاران راه را بر سودجویانی که نقاب خبرنگار زده‌اند ببندند.

این فعال فرهنگی و مطبوعاتی استان تهران تاکید کرد: عده‌ای گمان می‌کنند قادرند به هر نحوی از انحا به برخی از افعال نامتعارف و غیرمنطقی مبادرت ورزند  اما قطعا این رفتارهای هنجار شکنانه از دید هیات مدیره و مدیریت خانه مطبوعات به دور نخواهد ماند.

زارعی گفت: با تصویب هیات مدیره خانه مطبوعات پیگیر طرح ساماندهی و پالایش سرپرستی‌های نشریات در شهرستان ها هستیم زیرا در برخی شهرستان‌ها حلقه‌های فساد سیستماتیک برای نشر آگهی‌های مناقصه و مزایده بین برخی روسا و روابط عمومی های ادارات و برخی خبرنگارنماها بوجود آمده که باید با همیاری اصحاب رسانه واقعی ، شناسایی و ریشه کن شوند و فعالیت های آنان مهار شود.

 

برگزاری انتخابات الکترونیک ۱۰ آبان

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات افزود : انتخابات خانه مطبوعات نیز در دهم آبان ماه امسال بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود که مشروح برنامه‌ریزی انتخابات در روزهای آتی به اطلاع خواهد رسید.

مدیر عامل خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران در خاتمه یادآور شد: از تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان‌های استان تهران و تمامی فعالان حوزه فرهنگی و مطبوعاتی و بخصوص روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی که همچون تکیه گاهی سترگ پشتیان و حامی خانه مطبوعات در شهرستان‌های استان تهران بوده‌اند تشکر می‌کنیم و امید آن داریم با حضور حداکثری و شور انتخاباتی فزاینده شاهد حضور بالای رای دهندگان در انتخاباتِ پیش رو باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز