خبرگزاری کار ایران

افزایش 136 درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۵۶۴

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در نیمه نخست امسال در استان کرمانشاه، کشفیات مواد مخدر 136 درصد و کشف قاچاق کالا 80 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر اظهار داشت: توفیقات نیروی انتظامی حاصل برنامه‌ریزی منسجم، توان و قابلیت‌های فراوان ناجا، تعهد، دلسوزی و تلاش شبانه‌روزی است.

امان اللهی افزود: چنانچه امروز در جای جای کشور امنیت برقرار است در حوزه‌های مختلف دستگاه‌های متعددی نقش دارند، اما بخش عمده‌ای مرهون مجاهدتها و زحمات نیروهای انتظامی است.

وی عنوان کرد: ضمن حفظ اقتدار و عمل به قانون، مهربانی با مردم و جامعه محوری همواره در اولویت‌های کاری نیروی انتظامی بوده است.

وی با اشاره به کاهش جرائم در استان افزود: با وجود مرزی بودن استان و آسیب‌ها و معضلاتی همچون بیکاری، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و تنوع قومی برای چندمین سال متوالی شاهد کاهش وقوع جرائم هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امید داریم بتوانیم با همراهی دستگاه‌ها و اقشار مختلف استان، روز به روز شاهد توفیقات بیشتر در اجرای مأموریت‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماه ابتدای امسال بیش از 300 هزار درخواست مردمی در سامانه فوریت‌های پلیس 110 استان ثبت شده است عنوان کرد: در زمینه کشف جرم نیز در استان کرمانشاه نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

امان‌اللهی با بیان اینکه در مجموع وقوع تصادفات 6 درصد، سرقت‌ها چهار درصد و جرائم مهم و خشن و عنف 12 درصد در استان کاهش یافته است افزود: در نیمه نخست امسال کشفیات مواد مخدر 136 درصد و کشف قاچاق کالا 80 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز