خبرگزاری کار ایران

کمک ۱۰۰میلیونی استانداری خراسان رضوی به جشن نیکوکاری ۹۱

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۵۲

کمک، تعامل و همیاری به همنوع به رفع محرومیت‌های جامعه کمک می‌کند که درشکل گیری این امر دیگر صحبت از محرومیت نیست بلکه همیاری و یاری مردم به منصه ظهور می‌رسد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی از کمک ۱۰۰ میلیون ریالی استانداری به جشن نیکوکاری استان خبر داد.
به گزارش ایلنا از مشهد علی اصغر رشید، امروز در مراسم نواختن زنگ نیکوکاری در ناحیه تبادکان مشهد گفت: برگزاری جشنواره نیکوکاری در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال جدید که در سطح کشور در حال برگزاری است، قابل وصف نیست چرا که مردم کشور، همدلی، همیاری و تعامل را به نمایش می‌گذارند.
وی اظهار کرد: کمک، تعامل و همیاری به همنوع به رفع محرومیت‌های جامعه کمک می‌کند که درشکل گیری این امر دیگر صحبت از محرومیت نیست بلکه همیاری و یاری مردم به منصه ظهور می‌رسد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: دو نهاد یاری رسان آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این راستا و در برگزاری جشنواره نیکوکاری با هم تلفیق شدند تا جشنواره نیکوکاری را با شعار، سلامت – توانمندی و تحکیم خانواده به بهترین نحو برگزار کنند.
رشید، به حدیثی از حضرت علی (ع) مبنی بر رضایت مردم در انجام امور اشاره و تصریح کرد و تصریح کرد: دربرگزاری این جشن همه مردم و مسئولین دور هم جمع می‌شوند تا علاوه بر عملی کردن فراخوان بزرگان دین و کشور، به اکرام انسان‌ها ارزش دهند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش برای امدادروحی و معنوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای امداد جسمی و فرهنگی در این جشنواره حضور دارندکه امیدوارم در این جشنواره شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز