خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی؛

پیش بینی جمع آوری ۲۰میلیاردریال در جشن نیکوکاری ۹۱

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۷

در حال حاضر در خراسان رضوی یک میلیون و ۹۰ هزار دانش آموز عواطف و احساسات شادی خودشان را با همنوعان نیازمند تقسیم می‌کنند تا در آستانه سال جدید دل آن‌ها را شاد سازند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به همت و حضور پرشور مردم، دانش آموزان و خیرین در جشنواره نیکوکاری پیش بینی می‌شود که در سال جاری ۲۰ میلیارد ریال هدایا جمع آوری خواهد شد.
به گزارش ایلنا از مشهد، محمد تقی فخریان، در مراسم نواختن زنگ نیکوکاری در ناحیه تبادکان مشهد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در اولین روزهای پیروزی انقلاب اقدام به تاسیس کمیته امداد کرد، افزود: حضور دانش آموزان در جشن احسان و نیکوکاری، درس بزرگی به همگان می‌باشد چرا که بزرگ بودن در محدوده سن و سال نمی‌گنجد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر در خراسان رضوی یک میلیون و ۹۰ هزار دانش آموز عواطف و احساسات شادی خودشان را با همنوعان نیازمند تقسیم می‌کنند تا در آستانه سال جدید دل آن‌ها را شاد سازند.
فخریان، به امضا تفاهم نامه بین آموزش وپرورش و کمیته امداد خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته در برگزاری جشن نیکوکاری۱۰ میلیارد ریال جمع آوری شده است که با توجه به حضور پرشور و با نشاط مردم و خیرین نیکوکار پیش بینی می‌شود این رقم به ۲۰ میلیارد ریال افزایش یابد.
وی بادآور شد: امیدوارم دانش آموزان در راه توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری به عنوان سرآمدان این عرصه اقدام کنند.
همچنین در این مراسم، مدیر اداره آموزش و پرورش تبادکان، گفت: در همه ادیان و زندگی ائمه اطهار (ع) به مساله احسان و نیکوکاری تاکید شده است که این امر نشان از اهمیت و قدمت دار بودن در بین تمام ادیان است.
مصطفی مصدقی ضمن تشکر از دفتر مقام معظم رهبری در خصوص اهدا البسه به دانش آموزان نیازمند در این منطقه آموزشی، اظهار داشت: نگاه آموزش و پرورش به این جشن نهادینه کردن انفاق و گسترش مساله نیکوکاری در بین اقشار مختلف جامعه است.
وی با اشاره به اینکه ناحیه تبادکان، بزرگ‌ترین منطقه آموزشی کشور است، بیان داشت: این ناحیه دارای۱۰۰ هزار دانش آموز، ۶ هزار پرسنل و ۶۳۰ کدآموزشی می‌باشد که مناطق روستایی، حاشیه و شهری را پوشش می‌دهد.
مصدقی در پایان به توجهات ویژه دولت نهم ودهم به این ناحیه اشاره داشت وخواستار مساعدت وتوجه خاص مسئولین استانی و شهری به ناحیه تبادکان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز