خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور در دیدار با سفیر جدید غنا:

ایران و غنا در مسیر استقرار صلح در کنار یکدیگر قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۸۴

غنا اهتمام ویژه‌ای به افزایش همکاری‌های خود با جمهوری اسلامی ایران دارد و بر این باور و اعتقاد هستیم که باید در کنار هم در جهت تامین منافع ملت‌ها و جهان حرکت کنیم.

ایلنا: رئیس جمهور گفت: ایران و غنا در مسیر استقرار صلح و عدالت جهانی و پیشرفت دو کشور در کنار یکدیگر قرار دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،محمود احمدی‌نژاد امروز (چهارشنبه) در دیدار «باوا گیلبرت ایمبلاوه» سفیر جدید غنا در ایران، روابط دو کشور را بسیار خوب و سازنده توصیف کرد و اظهار داشت: در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی زمینه‌های فراوانی برای همکاری دو کشور وجود دارد و بدون هیچ مانعی می‌توان آن‌ها را فعال کرد.

رییس جمهور با بیان اینکه ملت ایران دوستدار و علاقمند به روابط با ملت غنا هستند، افزود: باید با هماهنگی بیشتر در مسیر فعال کردن همه ظرفیت‌های بین دو کشور تلاش کنیم.

باوا گیلبرت ایمبلاوه، سفیر جدید غنا در ایران نیز در این دیدار با تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سطح عالی روابط دو کشور خاطر نشان کرد: غنا اهتمام ویژه‌ای به افزایش همکاری‌های خود با جمهوری اسلامی ایران دارد و بر این باور و اعتقاد هستیم که باید در کنار هم در جهت تامین منافع ملت‌ها و جهان حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز