خبرگزاری کار ایران

برای شركت در نخستین جشنواره فیلم و عكس همراه تهران؛

بهرام رادان دست به دوربین شد

کد خبر : ۵۴۲۷۸

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می شود

ایلنا: بهرام رادان بازیگر شناخته شده سینمای کشور برای بخش نگاه هنرمند در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران فیلم کوتاه می‌سازد.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، بهرام رادان برای حضور در بخش نگاه هنرمند اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران دست به موبایل می‌شود تا تازه‌ترین فیلم‌اش را با تلفن همراه و به مدت سه دقیقه کارگردانی کند.
رادان در سال‌های 82 و 85 سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مرد جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده است.
خواننده آلبوم روی دیگر که از سال 79 و با بازی در فیلم شورعشق پا به عرصه بازیگری گذاشت فیلم‌های سنتوری، حکم، آدمکش، نقطه بی بازگشت، پل چوبی، یکی از ما دو نفر، گیلانه، گاوخونی، سربازهای جمعه، بی پولی، راه آبی ابریشم، تهران 1500 و... را در پرونده کاری دارد.
بخش نگاه هنرمند با حضور 10 چهره سرشناس هنری در اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود.
اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود در زمینه فیلم و عکس موبایلی را از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi ارسال کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز