خبرگزاری کار ایران

ما قانون را اجرا کرده‌ایم؛

کوزه‌گری: سپاهانی‌ها فیلم بازی را به خارج بفرستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۱۷

من پیشنهاد دادم تا فیلم مسابقات را برای مراجع ورزشی ارسال کنند تا حقانیت کار ما ثابت شود.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: من پیشنهاد دادم فیلم مسابقات را برای مراجع ورزشی ارسال کنند تا حقانیت کار ما ثابت شود.

جلال کوزه‌گری در گفت و گو با ایلنا در خصوص تغییر قهرمان لیگ برتر هندبال عنوان داشت: تیم‌ها و کسانی که نسبت به جابجایی عنوان قهرمانی بر اساس قانون لیگ اعتراض دارند، همه می‌دانند در آئین‌نامه مسابقات سال 91 و ماده 92 آنچه آمده است.

وی تاکید کرد: در ماده 92 قانون برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال آمده است: چنانچه تیمی در طول برگزاری یک مسابقه حاضر نشود علاوه بر 10 بر صفر بازنده شدن، موضوع در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورتی که دلائل از طرف باشگاه، از جانب کمیته انضباطی موجه تشخیص داده نشود از حضور تیم در ادامه مسابقات جلوگیری خواهد شد.

رئیس فدراسیون هندبال چنین ادامه داد: در ماده 93 هم آمده است: در صورتی که با توجه به ماده 92 کمیته انضباطی نتیجه بازی را 10 بر صفر و اجازه ادامه مسابقه را به تیم داد، چنانچه موضوع تکرار شود، به صورت متوالی و غیر متوالی تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

کوزه‌گری در خصوص روند تصمیم‌گیری خاطرنشان کرد: من درخصوص جابجایی تیم‌های صدرنشین لیگ برتر هندبال به تنهایی و شخصی تصمیم نگرفته‌ام بلکه حداقل برای اولین بار در ایران کمیته انضباطی با حضور 3 حقوقدان، بازرس فدارسیون و نمایندگان حراست وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد. طی جلسه 2 ساعته پس از بحث و گفت‌وگو به این نقطه مشترک رسیدیم.

وی افزود: برای من رئیس فدراسیون چه فرقی می‌کند چه تیمی قهرمان شود؟ مگر ما بدون برگزاری کمیته انضباطی این تصمیم را گرفته‌ایم؟ این تصمیم تنها روی مقام قهرمان تاثیر نداشته است. تیم فروغ که به دسته پائین‌تر می‌رفت با این رای به رده هشتم صعود کرده است.

رئیس فدراسیون هندبال درخصوص شایعه نرمش فدراسیون در برابر به خدمت گرفتن مربی خارجی تیم ثامن سبزوار تاکید کرد: در مورد استفاده از مربی خارجی ثامن سبزوار هم بگویم که این قدرت را داشته‌ام که بدون هزینه کردن "دیناری" یک مربی را به خدمت بگیرم. اگر برخی از دوستان ناراحت هستند، بسم الله پول بدهند تا ما مربی خارجی استخدام و به کشور بیاوریم.

کوزه‌گری با اشاره به اینکه ما در این زمینه تنها قانون را اجرا کرده‌ایم و کسانی که دل آنها برای هندبال می‌سوزد به رفتار خود نگاه کنند که در برابر اجرای قانون چه می‌کنند، اظهار داشت: دو  تیم ثامن مشهد و سبزوار زیر مجموعه موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج هستند، برای این موسسه چه فرقی می‌کند کدام نماینده این موسسه قهرمان شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تیم سپاهان روی داوری‌ها بحث داشت و در خانه خود برای مسابقه حاضر نشد، گفت: من پیشنهاد دادم فیلم مسابقات را برای مراجع ورزشی ارسال کنند تا حقانیت کار ما ثابت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز