خبرگزاری کار ایران

قیمت تریم غیر معقولانه بود

نوری: رحمتی و جباری عضو تیم هستند/ 15 گزینه برای مربیگری داریم/ شفر با خودش مربی نمی‌آورد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۴۱

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره انتخاب شفر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نوری درباره انتخاب وینفرد شفر اظهار داشت: از ابتدا هفت گزینه داشتیم. آقایان شفر، فاتح تریم، زیکو، برند شوستر و دو سه نفر دیگر بودند که آقای شفر با هماهنگی کمیته فنی آقای افتخاری صحبت و مذاکره کردند و به توافق 80 تا 90 درصدی رسیدیم.

وی در ادامه افزود: کمیته فنی در جریان بود. همه موافق بودند و صورتجلسه موافق بود. فکر می کنم مربی خوبی هستند. رقم مالی مناسبی داشتند ودوست داشتند به ایران بیایند. ایشان هم باید نتیجه بگیرند  همه باید کمک کنند. از هوادار تا پیشکسوت. دو گزینه ایرانی در کنار ایشان خواهند بود. یا از درون کمیته یا بیرون از آن. شاید من باشم یا کس دیگر. هیچ چیز مشخص نیست و کمیته فنی تصمیم می گیرد. ایشان با خودش کمک نمی آورد. ما سعی می کنیم بهترین گزینه را انتخاب می کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه بیان داشت: 10 تا 15 گزینه خوب برای مربیگری مورد نظر ماست. قرارداد آقای شفر عاقلانه است. فاتح تریم قیمتش خیلی بالا بود. غیر معقول بود. رزومه آقای شفر نشان می دهد که مربی خوبی هستند. برای فاتح تریم هم نماینده داشتیم. خواهش می کنیم خوش بین باشید و کمک کنید.

وی همچنین تصریح کرد: آقای درموت به عنوان بدنساز در تیم هستند. آقایان جباری و رحمتی با تیم قرارداد دارند و با تیم هستند. کارشان را انجام می دهند. به امید خدا مشکلات درست می شود. اصل کمک کردن به تیم است. 

نوری در پایان گفت: درها باز می شود و نگران نباشید. تیم برای هوادار است و امیدوارم حمایت کنند. صد در صد ما این کار را زیر نظر داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز