خبرگزاری کار ایران

شفر رزومه خوبی دارد؛

دین محمدی: معلوم نیست که دستیار شفر باشم / حضور مجیدی؟ اطلاع ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۳۹

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درخصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس دین محمدی در پایان جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: آقای شفرد فعلا سرمربی استقلال هستند و تا آخر از او حمایت می‌کنیم. مبلغ قرارداد ایشان را از آقای افتخاری بپرسید و ان شاء الله ایشان از پس فردا کارشان را آغاز می‌کنند. هنوز معلوم نیست که من دستیار باشم. در یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود. جزییات قرارداد را در جریان نیستم اما فکر می کنم با شرط تمدید قرارداد یک ساله باشد. درباره حضور فرهاد مجیدی در این تیم اظلاع ندارم.

دین محمدی در واکنش به این موضوع که آیا شفر هم در صورت نتیجه نگرفتن همانند علیرضا منصوریان با واکشن کمیته پیشکسوتان مواجه خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: خیر، وقتی کمیته فنی شخصی را انتخاب می کندتا آخر حمایت می کند.

دین محمدی درباره اینکه فاصله زیادی بین هواداران و باشگاه استقلال پدید آمده و طرح باشگاه برای برطرف کردن آن چیست، اظهار داشت: صد در صدر کاری انجام می‌دهیم بالاخره این تیم برای هواداران است و به عشق هواداران بازی می کند. یک سری مشکلات بود و امیدواریم برطرف شود تا هواداران به تمرین بیایند بازیکنان محبوبشان را تشویق کنند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مینای انتخاب شفر عنوان کرد: ایشان رزومه خیلی خوبی داشت و همانطور که می‌دانید در کشورهای خلیج فارس هم کار کرده و چون در آمریکای جنوبی و جاماییکا هم بوده از نظرم این باعث می‌شود او در ایران خوب کار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز