خبرگزاری کار ایران

استقلال از خطر بزرگ گریخت؛ 90 روز برای تسویه حساب با طلبکاران

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۹۷

باشگاه استقلال تهران موفق شد به توافق با شاکیان مالی‌اش دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال تهران با مذاکره‌ای که با طلبکاران این باشگاه داشت موفق شد سه ماه فرصت طلب کند تا با مهیا کردن مبلغ‌های درخواستی ابتدا با طلبکاران تسویه حساب کند و هم از خطر بزرگ محرومیت عبور کند.

باشگاه استقلال تهران هم اکنون دچار وضعیت مالی نابسامانی است و عده‌ای از بازیکنان پیشین این تیم به عنوان شاکی خواستار دریافت رقم باقی مانده قراردادشان هستند.

کاوه رضایی، آندرانیک تیموریان، آرش برهانی و چند بازیکن دیگر در حال حاضر شاکیانی هستند که با توجه به برطرف نشدن خواسته‌شان به فدراسیون فوتبال و حتی AFC شکایت کردند. امروز آخرین فرصت ارائه اظهار نامه‌های مالی باشگاه‌های به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و از همین رو نماینده باشگاه با توافق با طلبکاران موفق شد برای این تیم 90 روز فرصت خریداری کند تا آن‌ها از خطر محرومیت بزرگی بگریزند.

این باشگاه اگر با شاکیان به توافق دست پیدا نمی‌کرد با عدم صدور مجوز حرفه‌ای و کنار گذاشته شدن از لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا مواجه می‌شد. آرش برهانی در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: روز چهارشنبه به باشگاه رفتم و از ما درخواست کردند تا 3ماه فرصت بدهم و با توجه به شرایطی که باشگاه استقلال داشت این را قبول کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز