خبرگزاری کار ایران

دومین نمایشگاه دوسالانه آثار طراحان بسته‌بندی کشور افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۸۶

دومین نمایشگاه دوسالانه آثار طراحان بسته‌بندی کشور از ۱۴ تا ۲۵ مهر در نگارخانه استاد ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین نمایشگاه دوسالانه آثار طراحان بسته‌بندی کشور از ۱۴ تا ۲۵ مهر در نگارخانه استاد ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ایمان آل مظفر، دبیر این دوسالانه در توضیح روند برگزاری نمایشگاه گفت: در سال جاری فراخوان دومین نمایشگاه آثار طراحان بسته‌بندی کشور را در سایت بسته‌ها منتشرکردیم و پس از انتشار فراخوان ۳۴۳ اثر از ۸۸ طراح دریافت کردیم؛ در مجموع ۸۴ اثر از ۵۱ طراح انتخاب شد تا در نمایشگاهی از ۱۴ تا ۲۵ مهر در نگارخانه استاد ممیز خانه هنرمندان به نمایش در بیایند. داوری این دوره با سخت‌گیری و دقت فراوان در سه مرحله برگزار شد و روز جمعه ۲۱ مهر مراسم اهدای جوایز برگزار ‌خواهد شد.

فراخوان این نمایشگاه در چهار بخش حرفه‌ای، خلاقیت‌های تجربی و دانشجویی، نگاه ویژه و استودیوی برتر سال برندگان خود را خواهد شناخت. در طول دوره برپایی این نمایشگاه ضمن برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی نیز با حضور استادان گرافیست خارجی و ایرانی برگزار خواهد شد. برندگان دومین دوره دوسالانه آثار طراحان بسته‌بندی کشور جمعه ۲۱ مهر طی مراسمی در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز