خبرگزاری کار ایران

نشست مروری بر دوسالانه‌های مجسمه‌سازی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۳۰

ششمین نشست همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران سه شنبه 11 مهرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ششمین نشست همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران سه شنبه 11 مهرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

ششمین نشست همایش دوسالانه در دو بخش برگزار می‌شود که در بخش نخست کامبیز صبری درباره «اهمیت گسترش فضا در تکامل مجسمه سازی» و عفت جلیل نژاد درباره «خاستگاه و مبانی اسامبلاژ» از ساعت 13 تا 15 روز سه شنبه 11 مهرماه در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران مطالبی را بیان می‌کنند.

بخش دوم این نشست با عنوان «مروری بر دوسالانه‌های مجسمه سازی» (دوسالانه‌های اول تا هفتم) با حضور حمید شانس (هنرمند مجسمه‌ساز و مدرس دانشگاه)، کورش گلناری (دبیر هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران) و نگار نادری پور (رئیس انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران) ساعت 15 تا 17 روز سه شنبه 11 مهرماه در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی معاصر تهران با هدف گسترش افق‌های اندیشگی دوسالانه، کمک به تبیین درونمایه، و گشودن منظرهای نو در حوزه‌ی پژوهش و آموزش مجسمه‌سازی کشور همزمان در یک فرایند مستمر برنامه­‌هایی را در قالب تعدادی درسگفتار، ‌نشست‌ و همایش برگزار می‌کند.

همایش در راستای سیاست‌های کلی دوسالانه هفتم مبنی بر افزایش بازه زمانی فعالیت اندیشگی دوسالانه، حفظ پویایی جامعه هنری در ارتباط با دوسالانه، و کار نظری ماندگار، در محدوده زمانی از زمان اعلام فراخوان آغاز شد و تا پایان دوسالانه تداوم دارد تا به برقراری پیوستگی معنایی دوسالانه کمک کند.

هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران با تم «وضعیت» با 78 اثر در بخش مسابقه و 18 اثر در بخش مدعو در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و تا 22 مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز