خبرگزاری کار ایران

ثبت نام ۷ هزار راننده تاکسی برای بیمه

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۶۷

تاکنون یک هزار و ۱۴۰ درخواست برای دریافت این خدمات در سامانه بشارت ثبت شده است. پس از آن نیز خدمات درمانی شرکت شهر سالم، خدمات ورزشی و خدمات آموزشی به ترتیب مورد استقبال تاکسیرانان قرارگرفته است.

ایلنا:‌ تاکسیرانان تهران ظرف دو هفته گذشته ۱۳ هزار تقاضا در سامانه خدمات رفاهی ثبت کردند که هشت هزار مورد آن برای بیمه و سفر به مشهد بوده است.

به گزارش ایلنا، شاهین مظفری، مدیر روابط عمومی سازمان نظارت و مدیریت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ثبت ۱۳ هزار درخواست برای ثبت نام در سامانه بشارت خبر داد و گفت: بیشترین درخواست‌ها به ترتیب با هفت هزار و دو هزار عدد مربوط به بیمه و خدمات رفاهی مانند سفر به مشهد بوده است.

مظفری با بیان اینکه ثبت نام در سامانه خدمات رفاهی تاکسیرانان شهر تهران از دو هفته گذشته تاکنون آغاز شده است، گفت: در میان بیمه‌ها بیمه تکمیلی تاکسیرانان و خانواده‌هایشان دارای بیشترین متقاضی و بعد از آن به ترتیب بیمه عمر و حوادث، خدمات بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث دارای متقاضیان بیشتری هستند.

وی همچنین از استقبال تاکسیرانان و خانواده‌هایشان از بلیت‌های سینماهای شهر تهران خبر داد و افزود: تاکنون یک هزار و ۱۴۰ درخواست برای دریافت این خدمات در سامانه بشارت ثبت شده است. پس از آن نیز خدمات درمانی شرکت شهر سالم، خدمات ورزشی و خدمات آموزشی به ترتیب مورد استقبال تاکسیرانان قرارگرفته است.

به گفتهٔ مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تا کنون بر اساس درخواس‌های ثبت شده از سوی تاکسیرانان ۱۶ هزار عدد کارت شهروندی با تخفیف ۵۰ درصدی ویژه ۵ نفر، ۵۴۰ بسته تخفیف قلعه سحر آمیز با تخفیف ۶۵ درصد، ۵۴۰ عدد بلیت تخفیف تله کابین توچال با تخفیف ۳۰ درصد و ۴ هزار بلیت تخفیف ۵۰ درصدی دهکده آبی پارس صادر و به تاکسیرانان تحویل داده شده است.

سامانه خدمات رفاهی تاکسیرانان شهر تهران ۲۴ بهمن با حضور قالیباف شهردار تهران، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و معاونان و مدیران شهری رونمایی شد. متقاضیان برای ثبت نام در سامانه خدمات رفاهی تاکسیرانان و استفاده از خدمات بیمه‌ای، سفر، آموزشی و تفریحی باید به نشانی اینترنتی http://taxi.tehran.ir  لینک سامانه بشارت مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز