خبرگزاری کار ایران

زیدان: ایسکو بازیکن مهمی برای ماست / بیل مصدوم نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۵۸۹

رئال مادرید در هفته هفتم لالیگا در مقابل اسپانیول با دو گل ایسکو توانست به پیروزی دست یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته هفتم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو توانست با دو گل ایسکو به برتری در مقابل نماینده کاتالونیا دست پیدا کند و با کسب سه امتیاز این بازی به جایگاه پنجم در جدول برسد.

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئالی‌ها در خصوص کسب سه امتیاز با ارزش این بازی توضیح داد: سه امتیاز این بازی بسیار برای ما ارزشمند بوده است، عملکرد تیم ما تقریبا رضایت بخش بود ما در نیمه دوم کمی دچار خستگی شدیم که این اتفاق بعد از هفته هفتم بسیار طبیعی بوده است. ما از لحاظ فیزیکی کمی افت داشته ایم که این موضوع به دلیل حضور بسیاری از بازیکنان تیم من در تیم ملی کشورشان قابل درک است.

زیدان پس از گلزنی و درخشش ایسکو در این بازی اظهار داشت: به طور حتم ایسکو یکی از مهمترین بازیکنان میدان بود؛ او دقیقا مانند زمانی که در خیابان بازی می کرد نقش آفرینی کرد و من این بسیار این حرکت را دوست داشتم. او نگران این اتفاق که نتواند کاری انجام دهد نبود و به نظر من با تمرین و صبر بیشتر می تواند این روند را ادامه دهد.

زیزو در خصوص مصدومیت گرت بیل توضیح داد: از ابتدای فصل تا به الان بیل توانسته است بازی های زیادی برای ما انجام دهد و در بازی مقابل دورتموند تنها دچار یک مصدومیت جزئی شد و در حال حاضر مصدوم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز