خبرگزاری کار ایران

مخالفان مصری دو مقر حزب آزادی و عدالت را به آتش کشیدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۵۸

هزاران تن از مخالفان دولت در مراسم تشییع جنازه «محمد الشافعی» که در شرایطی مبهم و ناشناخته کشته شد، شرکت کردند و ده‌ها تن از آن‌ها پس از این مراسم به سمت مقر حزب آزادی و عدالت در روستای «کفر سعد» رفته و آن را به آتش کشیدند.

معترضان مصری در اعتراض به کشته شدن یک مخالف، دو مقر حزب «آزادی و عدالت» حاکم بر این کشور را در استان «دمیاط» به آتش کشیدند.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی،هزاران تن از مخالفان دولت در مراسم تشییع جنازه «محمد الشافعی» که در شرایطی مبهم و ناشناخته کشته شد، شرکت کردند و ده‌ها تن از آن‌ها پس از این مراسم به سمت مقر حزب آزادی و عدالت در روستای «کفر سعد» رفته و آن را به آتش کشیدند.
در همین حال تعدادی دیگر از مخالفان نیز به سمت مقر دیگری از این حزب در مرکزی که این روستا تابع آن است، رفته و آن را نیز به آتش کشیدند. این مخالفان شعارهایی علیه اخوان المسلمین سر دادند.
شاهدان عینی گفتند که مخالفان پس از آتش کشیدن دو مقر حزب حاکم به سمت مقر پلیس کفر سعد رفتند و آن را به محاصره درآوردند. این مخالفان پلیس را مسوول کشته شدن الشافعی دانستند.
این شاهدان افزودند که معترضان به ساختمان استانداری نیز رفتند و به سمت آن بمب‌های آتش زا پرتاب کردند که باعث به آتش کشیده شدن یک خودرو شد.
بنا بر این گزارش، الشافعی از ۳۰ ماه ژانویه و پس از شرکت در تظاهرات دومین سالروز انقلاب ۲۵ ژانویه ناپدید شد، و ۲۴ فوریه جنازه وی در کالبدشکافی «زینهم» در «قاهره» پیدا شد. وی با اصابت گلوله در سر و سینه جان خود را از دست داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز