خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه خبر داد:

اجرای طرح سراسری آموزش الکترونیک تغذیه و پیشگیری از فشارخون

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۲۹

نحوه تغذیه و الگوی مصرف غذایی یکی از عوامل مهم و مؤثر در بروز فشارخون بالاست و با رعایت تغذیه صحیح و محدود کردن مصرف نمک در برنامه غذایی روزانه می‌توان از بروز فشارخون بالا و بیماریهای قلبی عروقی پیشگیری کرد.

ایلنا: طرح سراسری آموزش الکترونیک تغذیه و پیشگیری از فشارخون، روز دوم هفته سلامت در سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت گفت: پیشگیری و کنترل فشار خون موضوع امسال هفته سلامت است و در این میان تغذیه صحیح می‌تواند بستر ساز داشتن زندگی سالم و جلوگیری از بیماری‌های قلبی باشد.

زهرا عبداللهی با بیان اینکه دومین روز هفته سلامت به موضوع تغذیه و فشارخون اختصاص داده شده است، گفت: نحوه تغذیه و الگوی مصرف غذایی یکی از عوامل مهم و مؤثر در بروز فشارخون بالاست و با رعایت تغذیه صحیح و محدود کردن مصرف نمک در برنامه غذایی روزانه می‌توان از بروز فشارخون بالا و بیماریهای قلبی عروقی پیشگیری کرد.

وی افزود: در دوره آموزشی الکترونیکی تغذیه و فشارخون افراد با نحوه تغذیه صحیح، اصول و نکاتی که می‌تواند به کاهش مصرف نمک منجر شود، مواد غذایی حاوی سدیم بالا که لازم است مصرف آن‌ها به ویژه در بیماران مبتلا به فشارخون بالا و بیماریهای قلبی عروقی محدود شود، آشنا شده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهیم توانست، جمعیت بیشماری از کشور را تحت پوشش آموزش‌های پیشگیری مدار قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز