خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

كشف نزدیك به نیم تن انواع مواد مخدر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۱۲

كشف نزدیك به نیم تن انواع مواد مخدر در عملیات انتظامی یك هفته گذشته در اصفهان ودسگیری 10 قاچاقچی و سوداگر مرگ.

اصفهان - ایلنا: سردار"عبدالرضا آقاخانی" فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت:در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر سنتی و صنعتی،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یك هفته گذشته پنج عملیات ضربتی را در نقاط مختلف این استان به مرحله اجرا گذاشتند.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس اصفهان افزود: ماموران عملیات ویژه در این مدت موفق به ردگیری و انهدام 5 محموله قاچاق مواد مخدر در اصفهان شده كه مجموعا مقدار 483 كیلوگرم مخدر سنتی از نوع تریاك و 7 كیلو و 350 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه كشف و ضبط كردند.

"آقاخانی " با اشاره به اینكه در مجموع عملیات ها 10 سوداگر مرگ كه یكی از آنان زن بود دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح كرد: قاچاقچیان دستگیر شده از ترفندها و شگرد های بسیار پیچیده ای برای حمل و انتقال مواد استفاده می كردند كه ضمن ناكامی توسط ماموران انتظامی غافلگیر و دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان كرد: مواد مخدر یكی از شیوه های حملات جنگ نرم است كه دشمنان ایران اسلامی قصد دارند با ورود آن به كشور،جامعه انسانی را تخریب و از پیشرفت كشور ممانعت كنند.در این راستا پلیس با قاطعیت تمام با آْنان مبارزه و نقشه های شوم آنان را نقش برآب می كند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز