خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بهاره در مهدیشهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۹۱

نمایشگاه بهاره شهرستان مهدیشهر با حضور فرماندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، امام جمعه موقت مهدیشهر، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت، شهردار مهدیشهر، هیات رییسه مجمع امور صنفی و اعضاء شورای شهر افتتاح شد.

ایلنا - سمنان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره گفت: نمایشگاه بهاره مهدیشهر با 40 غرفه تا 23 اسفندماه به روی علاقمندان باز می باشد. وی افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی با 10 الی 15% زیرقیمت بازار عرضه می شود.
به گزارش ایلنا، علی پورنبوی گفت: نمایشگاه بهاره مهدیشهر صبح ها از ساعت 30:9 الی 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 الی 22 دایر می باشد.
همچنین در نشستی که با حضور فرماندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت، شهردار شهرستان، اعضاء شورای شهر، هیات رییسه مجمع امور صنفی برگزار شد، علی پورنبوی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: سعی و تلاش شده ایام پایانی سال با حلاوت و شیرینی برای مردم باشد و با همت و درایت کلیه دست اندرکاران و با تدارکی که دیده شده موجبات شادی مردم فراهم شود. وی افزود: دست اندرکاران نظام با مردم و درکنار مردم هستند تا نظام را حفظ نمایند و حرکت های کلیه عزیزان در امر برپایی نمایشگاه کام دشمنان را تلخ می کند.
پورنبوی خاطرنشان کرد: تلاش همه عزیزان برای تامین مایحتاج مردم بوده که قشر آسیب پذیر جامعه نیازمند آن هستند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اصناف بازوی توانمند سازمان هستند و کلیه کالاهای اساسی که با همت مجمع امورصنفی و اتحادیه های صنفی با قیمت و کیفیت مناسب در نمایشگاه ارائه شده عمل صالحی است که ذخیره آخرت آنان می باشد.
پورنبوی از روسای مجامع و اتحادیه ها و بازرسین درخواست نمود در طول برگزاری نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه حضور داشته باشند. در پایان با حضور فرماندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مهدیشهر نمایشگاه بهاره شهمیرزاد نیز مورد بازدید قرار گرفت. لازم به ذکر است نمایشگاه بهاره شهمیرزاد با 40 غرفه از ساعت 9 الی 13 و بعدازظهرها از 16 الی 21 از 10 لغایت 25 اسفندماه در سالن ورزشی شهرک کلاهدوز دایر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز