خبرگزاری کار ایران

به دلیل بدی آب و هوا/

جشنواره رسانه و باز‌های محلی مازندران به جمعه هفته بعد موكول شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۹

برگزاری جشنواره خانواده رسانه و باز‌های بومی محلی مازندران كه قرار بود جمعه هفته جاری در آمل برگزار شود به دلیل بدی آب و هوا به جمعه هفته بعد موكول شد.

عضو هیئت مدیره و سخنگوی خانه مطبوعات مازندران گفت: برگزاری جشنواره خانواده رسانه و باز‌های بومی محلی مازندران كه قرار بود جمعه هفته جاری در آمل برگزار شود به دلیل بدی آب و هوا به جمعه هفته بعد موكول شد.

به گزارش ایلنا از ساری،جابرمعافی بیان داشت: جشنواره خانواده رسانه و باز‌های بومی محلی مازندران برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه جشنواره خانواده رسانه مازندران با همکاری هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران و خانه مطبوعات این استان دنبال می‌شود، افزود: این جشنواره در جمعه هفته بعد در جاده قدیم آمل به بابل، پشت شهرک صنعتی بابکان، مجتمع ورزشی کارگران روستای اجبارکلای بخش دشت‌سر شهرستان آمل دنبال می‌شود.

معافی با اعلام اینکه تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات مازندران می‌توانند به همراه خانواده‌شان در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: به همین منظور به خبرنگاران مازندران پیامکی ارسال شد و افراد متقاضی می‌توانند طی تماس تلفنی و یا مراجعه به خانه مطبوعات مازندران برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

به گفته عضو هیئت مدیره و سخنگوی خانه مطبوعات مازندران، برای ایجاد نظم بیشتر در این جشنواره برای خبرنگاران مازندرانی کارت دعوت یک تا چهار نفره صادر می‌شود تا به همراه خانواده خود از این رقابت‌های شاد بومی و محلی لذت ببرند.

وی با اشاره به اینكه برگزاری این جشنواره در فضای باز مورد تاكید هیئت‌های ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران بوده است، خاطرنشان كرد: اگرچه بخشی از محل برگزاری این جشنواره دارای فضای بسته و سالنی است ولی به دلیل جنس برنامه‌های ورزش‌های بومی و محلی، تاكید مجریان بر اجرای جشنواره در فضای باز است.

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران با اشاره به ضرورت ثبت‌‌نام به‌موقع برای حضور در این جشنواره اضافه كرد: برای برنامه‌ریزی بهتر این جشنواره، متقاضیان می‌توانند تا سه شنبه هفته بعد نسبت به ثبت نام از طریق خانه مطبوعات اقدام كنند.

وی تاكید كرد: فرصت ایجاد شده برای ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز