خبرگزاری کار ایران

فکر جنایت در کتاب شب رادیو تهران

کد خبر : ۵۴۰۶۹

داستان «فکر جنایت» اثر لئونید آندره یف از شنبه ۱۹ اسفند، ساعت ۲۳ و ۳۰ در کتاب شب رادیو تهران روایت می‌شود.

ایلنا: محسن حکیم معانی، سردبیر کتاب شب با اعلام پخش داستان فکر جنایت گفت: برنامه «کتاب شب» کاری از گروه شامگاهی رادیو تهران است که هر هفته با روایت داستان‌های مطرح ایرانی و خارجی از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. به گزارش ایلنا به نقل از رادیو تهران، داستان فکر جنایت اثر لئونید آندره، ترجمه کاظم انصاری از شنبه ۱۹ اسفند روایت و جمعه نقد و بررسی می‌شود.
وی با بیان خلاصه داستان فکر جنایت افزود: شخصیت اصلی داستان انسان عاقل و بالغی است که تصمیم می‌گیرد جنون را تجربه کند، به همین دلیل وارد عالم جنون و دیوانگی می‌شود و بازی خطرناکی را با خود و اطرافیان، آغاز می‌کند. شرح چگونگی قتل و ارتکاب شخصیت داستان به این امر و پیچیدگی و بررسی روان ذهن این قاتل در این داستان بازگو می‌شود.
محمود احمدی و رضا قربانی تهیه کننده برنامه، بهروز رضوی گوینده، احسان پویا به عنوان کار‌شناس و منتقد، معصومه خادم‌نیا، محمدرضا گودرزی و مریم نیک‌رو نویسنده در این برنامه از دیگر عواملی هستند که علاقه مندان کتاب شب را همراهی می‌کنند.
مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ و یا با مراجعه به نشانی الکترونیکی radiotehran@irib. ir می‌توانند رمان‌های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده و نقد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز