خبرگزاری کار ایران

در محل آکادمی ووشو؛

علی‌نژاد با دبیرکل فدراسیون جهانی مو‌ی‌تای دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۴

رییس فدراسیون ووشو هم به همکاری‌های صمیمانه انجمن موی تای ایران و فدراسیون ووشو اشاره و ابراز امیدواری کرد که موی‌تای در ایران و جهان رشد و توسعه یابد.

دبیرکل فدراسیون جهانی موی تای شب گذشته با حضور در آکادمی ووشو با مهدی علی‌نژاد رییس فدراسیون ووشو دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، استفان فوکس که برای برگزاری کلاس آموزشی و استاژ بین المللی موی تای به ایران سفر کرده است به همراه جواد نصیری رییس انجمن موی تای کشورمان،مربی تایلندی تیم ملی موی تای و هیات همراه شب گذشته با حضور در آکادمی ووشو با رییس فدراسیون ووشو دیدار کرد.

استفان فوکس در دیدار با دکتر علی نژاد گفت:بنده از قدرت ووشوی ایران به عنوان نایب قهرمان جهان کاملا اطلاع دارم و امکانات و تجهیزات آکادمی ووشو به خوبی بیانگر این است که ووشو در ایران با برنامه و هدفمند حرکت می کند.

وی ضمن اشاره به مسابقات کامبت گیمز اظهار داشت: این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی است که فدراسیون‌های جهانی رزمی رابطه نزدیکی با هم داشته باشند هر چند فدراسیون جهانی موی تای با ووشو تعامل خوبی دارد و بنده با شخص رییس فدراسیون جهانی ووشو یوزای چینگ ارتباط صمیمانه ای دارم.

استفان فوکس در خصوص شانس المپیکی شدن ووشو گفت:ووشو شانس بسیار بالایی برای حضور در المپیک 2020 دارد و من صمیمانه آرزو می کنم که این اتفاق مهم رخ دهد چراکه ورود ووشو به المپیک پایه های رشته های رزمی دنیا را قویتر می کند.

رییس فدراسیون ووشو هم به همکاری‌های صمیمانه انجمن موی‌تای ایران و فدراسیون ووشو اشاره و ابراز امیدواری کرد که موی‌تای در ایران و جهان رشد و توسعه یابد.

عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی ووشو اظهار داشت: موی تای و ووشو هم در ایران و هم در جهان رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند و حتی در چین موی‌تای زیر مجموعه انجمن ووشوی این کشور است.

وی تاکید کرد:ما در هیات رییسه جهانی ووشو آمادگی داریم که تعامل و همکاریهای این دو فدراسیون را پربار تر کنیم.

علی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که ورود ووشو به المپیک زمینه ساز حضور ورزش‌های دیگر رزمی به این آوردگاه معظم ورزش دنیا باشد.

گفتنی است در این دیدار جواد نصیری رئیس انجمن موی‌تای و وحید علیشاهی دبیر این انجمن و حسین اجاقی نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز