خبرگزاری کار ایران

خبرهایی از ورزش نابینایان و ناشنوایان آذربایجانشرقی

کد خبر : ۵۴۰۳۴

مدال طلا و نقره کشتی فرنگی و آزاد رقابت‌های بین المللی ترکیه به کشتی گیران ناشنوای یآذربایجانشرقی رسید/ فوتبالیستهای نابینای آذر بایجانشرقی با برد رقابتهای قهرمانی کشور را آغاز کردند/ ۴ ورزشکار روشن دل آذربایجانشرقی در اردوی تیم ملی گلبال.

ایلنا- تبریز: در پی برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور فوتبال نابینایان، فوتبالیستهای آذربایجان شرقی با نتیجه ۲ برصفر مقابل گیلان به پیروزی دست یافتند.
به گزارش ایلنا روز نخست این رقابت‌ها با برتری آذربایجان شرقی با نتیجه ۲ بر صفرمقابل گیلان و تساوی مازندران مقابل خراسان رضوی، رقابتهای قهرمانی کشور در روز نخست به پایان رسید.
مدال طلا و نقره کشتی فرنگی و آزاد رقابت‌های بین المللی ترکیه به کشتی گیران آذربایجانشرقی رسید.
تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان ایران عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت‌های بین المللی ترکیه را کسب کردند و مهدی بخشی و رسول دریانی کشتی گیران فرنگی و آزاد کار آذربایجانشرقی به مدال طلا و نقره این رقابت‌ها دست یافتند.
مهدی بخشی در وزن ۵۵ کیلو به مدال طلا و رسول دریانی در وزن ۸۴ کیلو گرم به مدال نقره رسی.
در رقابت‌های فرنگی که با حضور تیم‌های ایران، ترکیه (۵ تیم) واوکراین برگزار شد تیم ایران با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز ۶۵ امتیازی شد بالاترازتیم ترکیه میزبان که ۶۱ امتیاز کسب کرد برسکوی نخست ایستاد وتیم اوکراین سوم شد.
مهدی بخشی، مجید توکلی، میثم قبشه دزفولی و محمد امین نعمتی در اوزان ۵۵، ۶۶، ۸۴ و ۹۶ کیلوگرم مدال طلا کسب کردند، محمود بیگی‌زاده و محمد مرادی در اوزان ۶۰ و ۷۴کیلوگرم دوم شدند و حسین علی چاپی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
همچنین در رقابت‌های کشتی آزاد نیز تیم ایران پس از تیم ترکیه و بالا‌تر از تیم اوکراین در مکان دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
تیم ایران دراین رقابت‌ها توسط فرود حجتی، حسین نوری و مجتبی لطیفی دراوزان ۵۵، ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، محمد سیاه پوش، سعید یونسی و رسول دیانی در اوزان ۶۰، ۷۴ و ۸۴ کیلوگرم دوم شدند و محمد محبوبی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم سوم شد.
گفتنی است محسن کاوه و حسین اسفندیاری فر سرمربیگری تیمهای کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان ایران را در این رقابت‌ها بر عهده داشتند.
۴ ورزشکار روشن دل آذربایجانشرقی در اردوی تیم ملی گلبال
۴ ورزشکار روشن دل آذربایجانشرقی در اردوی تیم ملی گلبال کشور دعوت شدند.
هادی حیدری، رضا عظیمی، سایر محمدی و رضا شجاع ۴ روشن دلی هستند که به اردوی تیم ملی گلبال که در قم برگزار خواهد شد دعوت شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز