خبرگزاری کار ایران

افتخاری: هیئت مدیره با قیمت تریم توافق کند؛ سرمربی جدید استقلال می شود/ بحث زنگا مطرح نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۰۵۱

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره سرمربی جدید خود صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری در جمع خبرنگاران درباره سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: گزینه ما فعلا خارجی است و در حال مذاکره هستیم و اگر اتفاقی رخ دهد از طریق سایت اعلام می کنیم.

وی در ادامه افزود: با گزینه های داخلی اصلا مذاکره ای نداشتیم. نماینده ها ما در حال مذاکره با مربیان خارجی هستند. ما الان نمی توانیم بگوییم چه کسی دقیقا گزینه های ما هستند. 5 یا 6 نفر مطرح هستند و رزومه های آن را داریم و در حال مطالعه روی آنها هستیم و به جمع بندی نرسیدیم.

مدیرعامل باشگا استقلال درباره آخرین وضعیت ماجرای فاتح تریم گفت: آخرین خبری که می توانم بگویم این است که فاتح تریم آمادگی خود را اعلام کرده که بیاید. فقط بحث مبلغش مطرح هست که در این باره باید با هیئت مدیره صحبت کنیم و اگر مشکلی نبود با ایشان قرارداد می بندیم. هنوز به ما چهار میلیون یورو  یا مبلغ دیگری  را اعلام نکردند.

وی درباره ادعای یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه مظلومی با یکی از اعضای هیئت مدیره به توافق رسیده است اعلام کرد: هر کسی بخواهد مربی شود باید با مدیرعامل باید به توافق برسند.

وی درباره وضعیت مگویان گفت: الان در خانه اش زندگی می کند. باید سرمربی تیم تعیین شود تا تکلیف او مشخص شود. اگر سرمربی جدید بخواهد او می تواند برمی گردد.

افتخاری در پایان گفت: اصلا اسم اقای زنگا مطرح نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز