خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

استقرار ۲۵۰ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر از اول مهر

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۹۴۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار ۲۵۰ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر از ابتدای مهرماه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه بازگشایی مدارس مهرماه امسال با محرم همزمان شده‌است، گفت: سازمان آتش‌نشانی با توجه به این همزمانی تلاش دارد تا بهترین خدمات خود را انجام دهد. فعالیت‌های آتش‌نشانی در زمینه ایمن‌سازی مدارس در دو بخش انجام شده است.

او با اشاره به این دو بخش گفت: یک بخش از بیستم شهریور آغاز شده که شامل بازدید از وضعیت فیزیکی و مقاومتی ساختمان‌ها و محیط پیرامونی مدارس است که اگر نقطه حادثه‌خیزی وجود دارد به مسئولان مدارس اطلاع داده شده است. همچنین بازدید از شیرهای آتش‌نشانی در سطح شهر تهران آغاز شده که تا بیستم مهرماه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه از موتورخانه‌های مدارس نیز بازدید شده‌است، گفت: سازمان آتش‌نشانی همچنین خاموش‌کننده‌هایی را که در سال‌های گذشته به طور رایگان به مدارس اهدا کرده بود که تمام این خاموش‌کننده‌ها کنترل و شارژ شد.

ملکی با بیان اینکه در این روزها بزرگسالان بیشتر باید مراقب کودکان و دانش‌آموزان باشند، تصریح کرد: توسط کارشناسان و مربیان داوطلب آتش‌نشانی به دانش‌آموزان مباحث آتش‌نشانی در طول سال آموزش داده می‌شود و از روز اول مهر نیروهای آتش‌نشانی با خودروها و موتورسیکلت در میادین و مقابل مدارس در ۲۵۰ نقطه مستقر خواهند شد.

او درباره اقدامات آتش‌نشانی در خصوص ایمن‌سازی تکایا و حسینیه‌ها ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی از ۲۵ شهریورماه بازدید از تمام تکایا، حسینیه‌ها، مهدیه‌ها و ... هیات‌های موقتی که با داربست برپا می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به این تکایا و حسینیه‌ها خاموش‌کننده‌هایی به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار داده شد و امسال این خاموش‌کننده‌ها کنترل و در صورتی که نیاز به شارژ داشته باشد، آن‌ها را شارژ خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز